Niin. Olen päättänyt, että kun menen naimisiin, niin haluan isäpuolen taluttavan minut alttarille, pitämään puheen ja muutoinkin "esiintymään" isänäni häissäni. Biologisen isäni toki kutsun häihin, mutta minun puolestani hän saa juhlia häitämme ihan muiden vieraiden joukossa VIERAANA. Äitini oli jättänyt isäni jo ennen kun synnyin, joten meillä ei ole minkäänlaista sidettä välillämme. Olen nähnyt biologisen isäni n. 15 kertaa koko elämäni aikana.. ja joka kerta hän on ollut humalassa. Sitten taas äitini ja isäpuoleni ovat alkaneet seurustella kun minä olen ollut vajaan vuoden ikäinen... Siksi tämä isäpuoli on minulle enemmän isä kuin kukaan koskaan ikinä on ollut tai tulee olemaan.. ainoalla erolla, etten kutsu häntä isäksi.. Mutta en kyllä biologista isääkään...
Mikähän soppa tuosta syntyisi? Pitäisi vissiin etukäteen kertoa biologiselle isälle.. No itsepähän hän on se, joka ei yhteyttä ole halunnut pitää.
Oli pakko avautua. Tuo asia NIIN VAIVAA!! |O
Mikähän soppa tuosta syntyisi? Pitäisi vissiin etukäteen kertoa biologiselle isälle.. No itsepähän hän on se, joka ei yhteyttä ole halunnut pitää.
Oli pakko avautua. Tuo asia NIIN VAIVAA!! |O