Biologisesta isästä ja isäpuolesta.. ARGH!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahkuratäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pahkuratäti

Aktiivinen jäsen
06.06.2007
1 276
0
36
Niin. Olen päättänyt, että kun menen naimisiin, niin haluan isäpuolen taluttavan minut alttarille, pitämään puheen ja muutoinkin "esiintymään" isänäni häissäni. Biologisen isäni toki kutsun häihin, mutta minun puolestani hän saa juhlia häitämme ihan muiden vieraiden joukossa VIERAANA. Äitini oli jättänyt isäni jo ennen kun synnyin, joten meillä ei ole minkäänlaista sidettä välillämme. Olen nähnyt biologisen isäni n. 15 kertaa koko elämäni aikana.. ja joka kerta hän on ollut humalassa. Sitten taas äitini ja isäpuoleni ovat alkaneet seurustella kun minä olen ollut vajaan vuoden ikäinen... Siksi tämä isäpuoli on minulle enemmän isä kuin kukaan koskaan ikinä on ollut tai tulee olemaan.. ainoalla erolla, etten kutsu häntä isäksi.. Mutta en kyllä biologista isääkään...

Mikähän soppa tuosta syntyisi? Pitäisi vissiin etukäteen kertoa biologiselle isälle.. No itsepähän hän on se, joka ei yhteyttä ole halunnut pitää.

Oli pakko avautua. Tuo asia NIIN VAIVAA!! |O

mun serkku meni naimisiin viimevuonna ja isäpuoli oli se isähahmo siellä häissä,piti puheen jne. serkku on mies joten isäpuoli ei taluttanut alttarille.. myös bio isä oli siellä. heillä on kuitenkin hyvät välit,mutta toki lapsuudessa ongelmia ollut. entiedä onko he sopineet jotenkin asiasta etukäteen,itse hieman ihmettelin miksei bioisä sanonut häissä sanaakaan,mutta toisaalta isäpuoli on tässäkin tapauksessa se kasvattaja ja oikea isä.

ehdottomasti sulla isäpuoli hoitaa noi isän hommat niinkun tähänkin asti. jos haluat niin voit tästä informoida bioisääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Niin.. kuitenkin olemme perhettä isäpuolen kanssa.. en biol. isän kanssa. Pelottaa vaan, että mikä show siellä nousee pystyyn "oikean" isän toimesta.. Siitä kun ei koskaan tiedä..

voihan tuo kännissä ruveta rähiseen. mutta katso etukäteen suvustasi tai kavereistasi pari isokokoista miestä ja pyydä heitä toimimaan järkkärinä jos se rupee rähiseen. heittävät sitten ulos ennenkun sun päivä menee piloille.

Yhteistyössä