Hae Anna.fi-sivustolta

Björk

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä Yóga, 20.05.2007.

1. Yóga Vierailija

Onko Björkin diggailijoita? Ostin uuden Voltan ja voihan höh, ääni ja soundit on kohdallaan, mutta jotekin melodiat on olleet hukassa sitten Homogenicin. Sellaisia helmiä kuin Yoga ja Bacheloret ei taida enää tulla. Mutta hieno artisti kaikin puolin, tinkimättömyydessään omaa luokkaansa. Arvostan.

2. böjj Vierailija

Ygh, skamammaalaa joihkaamista, nou täksisttä.

3. björkliden Vierailija

Mä tykkään Björkistä, mut uutta levyä en ole kuullut. Aikaisemmistakin itselläni on vain kokoelmalevy - en siis ole ns. tosifani. Homogenic ei iskenyt, mutta sitä edeltävät levyt niinkin.

4. Magdalena888 Vierailija

En oikeen ymmärrä Börkin ininää ja vaivalloista äänihapuilua, kun olen niin paljon todella hyviä laulajattaria kuunnellu, sori vaan. Mutta jos Björkin tyylistä löytää ne itseään inspiroivat tunnelmat, niin sittehän se on just se.

Olen kattellu joskus sen kuvia netistä, ja niissä se on kiehtova tuntunen ja näkönen, mun mielestä Björk on visuaalisesti kiehtovampi ku laulajana.

5. keflavik Vierailija

Björk on hieno artisti, mutta mielestäni myös menettänyt sen luovuutensa parhaimman huipun. Ainakaan tällä uudella levyllä ei mikään ole oikein mitään. Hyvä ääni on tallella ja soundit kohdallaan, mutta se jokin puuttuu.

6. muusikko? Vierailija

Björk on tekotaiteellista paskaa - sorry vaan!

7. huh, Vierailija

kuka jaksaa vapaaehtoisetsi kuunnella,saati katsella.Yök

8. Makunsa kullakin Vierailija

Just.
    Ja TODELLISTA taidetta esittää sitten....öööö...Paula Koivuniemi?

9. Laugardalur Vierailija

Minusta Björk on kiva. Haluaisin vain, että laulaisi enemmän islanniksi, koska se kieli on mielestäni aivan mahtavan kuuloista.

10. Mielluimin Paulaa kuuntelee kun tuota Björkin, niin tekotaiteelista ininää.
    Makunsa kullakin, mutta kaikkea sitä vaan jokuset jaksaa kuunnella.

Olen muusikon kanssa samaa mieltä.

11. Makunsa kullakin Vierailija

Mua vaan kummastuttaa joidenkin rahkeet päättää mikä on taidetta ja mikä tekotaidetta.
    Ymmärrykseni mukaan valtaosa musiikin kuluttajista on kuitenkin varsin keskinkertaisella sävelkorvalla siunattuja, tyyliin biisi on hyvä, kunhan siinä on tarttuva kertosävel ja ymmärrettävät sanat.

Kuuntelepa Björkin biisi 'Play dead'.
    Mielestäni yksi parhaita biisejä ikinä. Siinä ei ole mitään tekotaiteellista, vaan yksinkertaisesti kaikki kohdallaan.

12. eikös,. Vierailija

Jokaisella ole oma mielipide. Itse omistan hyvän sävelkorvan, koska mulla
    on hyvä ja puhdas laulunääni. Niin Björkistä, enpä erikoisemmin ole hänestä
    ikinä pitänyt. Ei ole hänen biisit ikinä oikein avautunut mulle.
    Joten summa summaarun, on sen musa lievästi tarkoituksen hakuista,
    jopa tekosellaista.

13. Hehheh :D Vierailija

Niinhän ne sanoo tuhannet Idol -kokelaatkin.... Hyvä sävelkorva ja hyvä ja puhdas lauluääni :D Ainaskin ala-asteella kuoronjohtaja sanoi näin...

14. eikös,. Vierailija

Älä nyt hehheh.. En ole enään idols ikäinen, mutta aivan varmaan osaan laulaa.
    Jos minua ei joku Björk kiehdo, niin mitä siitä.

Maailma on täynnä musiikkia laidastalaitaan, osaan ihan itse valita sen,
    mistä pidän. Joten hahaahaa sinulle.

15. björkka Vierailija

Eiks tää Björk ala olla jo vanha juttu. Se oli aikoinaan vähän kuin jokin jatke Kate Bushille ja sen sellaisille erikoislaatuisille tähdille. Naiset ja tytöt saattoivat kai löytää jotain uutta hänen musiikkinsa kautta...nainenkin saattoi äännellä ja möykätä naamaansa väännellen, eli olla ruma ja silti suosittu.

16. Makunsa kullakin Vierailija

Voi olla.
    En kyllä itse koe asiaa kuvaamallasi tavalla. Mulla on aivan sama, onko artisti ruma vai kaunis, nainen tai mies, vääntelee naamaansa tai ei.
    En yleensäkään katsele laulajaa, vaan kuuntelen.
    Kate Bush on nero.
    Joku väitti, että hänen isänsä olisi suhteillaan tehnyt tyttärestään tähden, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että tytär on huippulahjakas.
    Björk ja Kate Bush ovat todellisia lahjakkuuksia, joiden marginaalimusa ei valitettavasti valtaväestöä tavoita.

17. ehkä siksi.. Vierailija

Niin Björk kuin Kate loilottaa niin outoa musiikkia.
    Onni on, että musiikkia löytyy laidastalaitaan kaikille.
    Jopa näille "leideille", heistäkin nauttii ne jotka pitää heidän musiikistaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri