Hae Anna.fi-sivustolta

Blogien kirjoitus

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä Candy, 08.11.2006.

1. Candy Vierailija

Aika monella nykyään oma blogi, johon kirjoittavat ja täytyy myöntää, että pariin hyvään ihan taviksen kirjoittamiin blogeihin olen törmännyt . Kait se alkaa olla harrastus , joten kuinka moni täällä harrastaa blogien kirjoitusta ja onko jotain hyvää tiedossa , johon vois tutustua?

2. x Vierailija

eipä taia kukkaan harrastella mitään muutakaan täälä harrastus osiossa.......

3. Lueskelen joskus Ellien blogeja. Tietääkseni niistä joku Elli on ihan tavallinen tavis tai sitten olen käsittänyt väärin. Raakel Liehun blogia lueskelin muutaman jutun, mutta sitten niistä jäi vain paha maku suuhun. Olen yrittänyt ymmärtää naisen taidejuttua, mutta jotenkin ei vain kolahda. Olen ehkä jo kalkkis.

Luen joskus Hesarin toimittajien blogeja, mutta Matti Vanhanen ym. kohublogeja en jaksa lueskella.

Joskus joku Elli on kirjoittanut, että minäkin voisin perustaa oman blogin.
    Miksi perustaisin? Tuskin sillä sivulla kukaan kävisi lukemassa ja kommentoimaan ei vaivautuisi kukaan.

Olen muutaman kerran kommentoinut Ellien blogeihin. Ihmettelen usein miksi te Ellit ette viitsi kirjoittaa muutamaa riviä. Kolumnin pitäjä saisi siitä itselleen hyvän mielen.
    Saisi ehkä vähän osviittaa mistä lukijat pitävät ja mistä kannattaa kirjoittaa.

Kun kirjoitin arkisista asioista, lukijat valittivat minun jaarittelevan ja lässyttävän joutavista asioista.

Rima on kuitenkin hyvä pitää melko matalalla anonyymillä ja kaikille avoimella foorumilla.
    Miksi keskustelun aiheiden pitäisi olla pilviä hipovia. Juttu voi rönsyillä ja polveilla mukavasti.

Tämä www.plaza.fi on hieno sivu. On ihan Elleistä itsestään kiinni miten täällä viihdytään.
    Netti on maailman isoin kaatopaikka. Yritän pysyä vain tällä foorumilla.
    Tämä on ihan tarpeeksi iso ikkuna maailmaan pienelle ja tavalliselle tavis Ellille.

4. Virpi Vierailija

Mua kiinnostaisi sellainen blogi, mutten tieda miten se tehdaan. Pitaa varmaan ottaa selvaa, siitahan voisivat kaikki tutut lueskella kuulumisiani. Olen joskus lueskellut toisten blogeja ja jotkut ovat hyvinkin mielenkiintoisia.

5. JooJa Vierailija

Tunnustan - luen säännöllisesti muutamaa blogia. Uusiin blogeihin tutustuu, kun klikkaailee tutuilta sivuilta sille kommentin jättäneiden sivuille.

Itse en kuitenkaan omaa blogia perusta - ei ole kiinnostusta sellaiseen enkä varmaan jaksaisi enkä ehtisi päivittää blogia tarpeeksi usein.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri