Blogin kirjoittaminen ja lasten tekeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minun mielest perheblogeja kirjoittavat naiset ovat nykyajan kirjailijoita. Lumoudun jo suorastaan blogien lyyrisistä nimistä. Niissä on oivaltavuutta, henkilökohtaisuutta ja tunnesidettä. Suosikkejani ovat Onnistain, Eppusen kaapilla, Lähiömutsi, Taaperotalo.
Harvoin tulee yhtä vahvoja kokemuksia mistään dekkareista enää.
Sitä sit kuitenkin aina miettii, että ovatko blogien kirjoittajat yhtä hyvä palkkaisia kuin kirjailijat koska tämä Eppukin on koko ajan raskaana ja taas tulossa onnellisesti lasta http://www.vauva.fi/blogit/eppusen_kaapilla/mina_ja_mei_suosikkini
Luulen, että perheen miehet ovat varmasti tässä kovilla. Toivottavasti myös he saisivat kunniaa blogeissa. Miehet ovat kuin nykyajan salaperäisiä muusia, joista kirjoittajat inspiroituvat.

Olipas runollisesti ilmaistu... ja kaunis ajatus tuo "miehet nykyajan muusina" :LOL:

Itse en vain tajua, miten joku jaksaa a) lukea tai b) kirjoittaa omista vaatteistaan ja/tai sisustuksesta. Miten riittää päivästä toiseen asiaa siitä, millainen paita nyt olisi kiva tai millaiset tyynyt sopisivat olkkarin tapetin kanssa.

Yleisiä nyrkkisääntöjä hyvälle nimelle ovat:

• Jos huudat nimen baarin toisella puolella olevalle kaverillesi, hänen pitää saada nimestä selvää.
  • Nimen pitää olla sellainen, että jos painat sen t-paitaan, muutkin kuin sinä itse ovat valmiita pitämään kyseistä paitaa päällään.

Parhaat blogien nimet ovat kuin cover-bändien nimet. Niissä on joku juju.
Kuten Even Boys (sopisi muuten hyvin jollekin Eveliina-nimiselle äidille blogiksi jolla on poikia.

Olen kyllä aivan samaa mieltä, että Onnistain (On puolet sinun) on yksi kauneimmista suomalaisen blogin nimistä.
Se on hyvin herkkä nimi ja läsnäoloinen.

Pidän siitä blogista muutenkin, koska arki näyttää ainakin vähän oikealta. Opiskelun koulussa pohdimme näitä asioita ja kiinnitimme huomioita että todella monessa kotiblogissa valokuvat ylivalotetaan jolloin koti näyttää puhtaammalta ja valoisammalta kuin oikeasti onkaan.
Siihenkin kiinnitimme huomiota että hänelle ei ole häpeäksi näyttää että lainaa kirjoja kirjastosta. Kaikkea ei voi saada ilmaiseksi tässä maailmassa yhteistyökumppaneilta.

Lisäksi Onnistainilla on hyvin samanlainen hurmaava kukkien tuntemus ja arvostus kuin minulla ja meidän perheellä.

http://onnistain.blogspot.fi/

Mitä enemmän kuvien eteen nähty vaivaa, sitä vähemmän jää aikaa kirjoittamiselle ja oikean elämän viettämiselle.
En ole Eppusen blogiin koskaan oikein ihastunut. Elää jotain elämää, joka on glam-mamman ja au pairin sekoitusta. Hänen kannattaisi alkaa kirjoittaa kuntoiluasioista.

Yhteistyössä