Hae Anna.fi-sivustolta

Blue Star Flower Garden

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä Star, 03.12.2004.

1. Star Vierailija

Heips!

Löytyykö kokemuksia Blue Star Flower Gardenista (Finnmatkat)?

Varasimme matkan Alanyaan toukokuuksi (2vkoa) ja kyseiseen hotelliin. Olisi kiva kuulla kuulumisia hotellista yms... Turkki täysin vieras matkakohde, ei olla ennen käyty.

Millainen hinta-taso siellä on esim. ravintoloissa? Mitä ostettavaa ja mihin hintaan?

Kertokaapa ensikertalaiselle Turkinmatkaajalle kaikkea hyödyllistä :)

2. Vierailija

Hello!!! Parhaan hotellin valitsitte!!! Tosi hieno ja siisti hotelli, palvelu pelaa ja henkilökunta todella ystävällistä!!!
    Alanya on aivan ihana lomapaikka,lämmintä riittää ja ihmiset on ystävällisiä ja ruoka todella hyvää ja edullista ravintoloissa!!! Kateeks käypi teitä onnellisia jotka pääsette sinne!!! :(

3. fdas Vierailija

ehottomasti paras missä oon alanyassa käynyt. Hyvä sijainti, uskomaton henkilökunta, rento ilmapiiri ja siistit huoneet :) varmasti hauska reissu tiedossa

4. Star Vierailija

Hei!

Oliko teillä aamiaista ko. hotellissa? Millainen oli? Löytyikö paljon vaihtoehtoja yms?

Mukanamme 2,5v poika ja mietimme, että löytyykö sieltä hänelle mitään? Koska aamiainen maksaa hänelle saman verran kuin meille aikuisillekkin!

5. Katriina Vierailija

Hei, meki aateltiin varata tuohon hotelliin. Onko siellä iso uima-allas-alue? onko useampia kuin yks alla, kuvista ei saa oikeen selvää...ollaan oltu useita kertoja Alanyassa muttei vielä tuossa hotellissa

6. Alisa Vierailija

Uima-altaita on kaksi, toinen tosi iso, toinen pienempi, varjoisampi ja rauhallisempi. Allasalue on aika iso, mutta paljonhan hotellissa on asukkaitakin.

7. Maikki Vierailija

mäkin olen lähdössä ko. hotelliin!koskas ootte menossa?me mennään heinäkuun lopussa ja ollaan kaksi viikkoa:)neljäs kerta ku mennään alanyaan!

8. sirpa Vierailija

Olin ensimmaisen kerran Turkissa ko. hotellissa mieheni kanssa kaksin.Olin aikaisemmin ollut sitä mieltä etten ählämimaahan läde. Syysloman aikaan vaan ei olut lähellä sellaista matkakohdetta, missä voisi shortseissa melko varmasti kulkea, joten otin riskin. Yksi viikko vaikka aidan seipässä... Seuraavana kesänä ystäväperheen kanssa samaan hotelliin ja sen jälkeen Icmeler ja Kemer. Olen matkaillut melkein kaikissa Euroopan maissa ja luuulin ja kuvittelin, että Turkki ei minua puhuttelisi, vaan vannomatta paras. Tässä sitä ollaan- Turkin lumoissa! Flower Garden ykkös valinta Alanyassa.

9. ccvv Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Alanya Blue Star Flower Gardenissa on Hamam, turkkilainen sauna.
    Tosi huono paikka. Oppaatkin tietävät sen mutta eivät varoittaneet siitä. Hoidon piti kestää puolitoista tuntia, mutta 10 minuuttia pesua ja tunti odottelua vilvoitteluhuoneessa. 15 minuuttia hierontaa. Hinta 30€.
    Kun valitin Blue Star Flower Gardenissa olevasta Hamam, turkkilaisesta saunasta oppaalle joka selvitti huonoa palvelun tasoa minulle. Hyvityksenä sain turkkilaisen karkkirasian...
    Näitä karkkirasijoita vietiin asiakkaiden huoneisiin useita kun henkilokunta niitä hisseissä kiikutti.
    Blue Star Flower Garden hotellina ihan hyvä ja siisti. Älkää
    eksykö alakerran hamasiin, huijausta vedätystä.
    Alanyasta löytyy varmaan hyviäkin paikkoja useita.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri