Bola-koru

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ria-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin Jalokivigalleriasta samanlaisen korun, jota pidin raskausaikana ehkä kaksi kertaa.
Olihan ne mainospuheet hienoja: "Vauva kuulee korun helinän ja synnyttyäänkin rauhoittuu siihen ja niin edelleen!"

Koru ei kuitenkaan sopinut tyyliini ja tuntui epämukavalta paidan allakin, joten hukkaostos oli mun kohdalla. Onneks en sentään ostanut aitoa Bolaa, olis menny ihan liikaa rahaa hukkaan!

Raskausajasta jäi ihan tarpeeks muistoja muutenkin, mm. arpinen vatsa :D

Mutta jos se sopii sun tyyliin ja ehdottomasti tahdot, niin voishan sitä rahansa tietty huonomminkin käyttää.

Joo no totta, imettäessä se voi kyllä olla vauvalle kiva, kun saa näpertää jotain.
Tosin vauvalle käy melkein mikä koru tahansa, ja valitettavasti myös äidin hiukset :)

Mut oman kokemuksen perusteella suosittelisin kuitenkin hankkimaan sellasen halvemman version. Toi Jalokivigallerian koru on mun mielestä kuitenkin ihan laadukas, ja kun se oli viime kesänä alessa, niin hintaakin jäi vain 4 euroa.

Mä ostin Bolan nyt tokaa odottaessa mutta se oli sellainen iso pallo että en pystynyt sitä käyttämään, ehkä jos olis ollut litteä? Katotaan nyt että miten imettäessä sitten onnistuis sen käyttö, mutta ainakaan nyt raskauden aikana en ole sitä käyttänyt. Harmi sinänsä kun ihan kivan näköinen mutta ei sopinut minunkaan tyyliini lopulta

Kiitos kommenteista. Päädyin tilaamaan aidon Bola-korun ja ketjun. (mukana tuleva nyöri ei näyttänyt kivalta -tai riittävän juhlavalta)
Pidän koruista ja ehkä jotenkin tämä Bolan tarina kolahti (uskoo sitten ken tahtoo)
Onhan tuo kiva muisto ja voihan sitä pitää sitten muutenkin kun kaikki eivät Bolasta edes tiedä tai osaa tunnistaa koko korua.

Yhteistyössä