Bola-korun omistavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bolan käyttöön tutustuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bolan käyttöön tutustuva

Vieras
Ostin Bolan, ja siinä on kaunis ääni, mutta tuntuu ettei se ääntele ollenkaan mahan päällä - sitä pitää melkeinpä itse koputtaa että saa siitä ääntä ulos... Pitäisikö sen olla herkempi? Sitä paitsi, kuuleeko noin pienen äänen vatsaan saakka, kun sekä nahka että lapsivesi vaimentaa ääniä? Kokemuksia?

Tuollainen minunkin bolani oli, itse sitä piti heilutella, jos halusi, että se helähtelee. En jaksanut kyllä käyttää montaa kertaa, oli vähän sellainen "pakko saada"-ostos tuokin. :D

Mulla helisee reippaammassa liikkeessä ihan itsekseen :) En tiedä kuuleeko vauva, kun kuitenkin vaatetta vielä siinä välissä. Ajatus oli minusta kiva, niin tuli hankittua. Eipä siitä haittaakaan ole :)

(Lapsi)vettä pitkin ääni kulkee paremmin kuin ilmaa pitkin, mutta ainakin minun bola-koruni oli sellaista mallia (sydän), että sisällä oleva metallipallo liikkui käytännössä vain kun korua ravisti. Vähän sitä tuli käytettyä. Ajattelin korua ostaessani, että tulisin käyttämään nättiä sydänkorua myöhemminkin, mutta en ole saanut päätettyä minkä mittaiseksi nauhan säätäisin, aina koru näyttää jotenkin hassulta:D

Kyllä mun pyöreä Bolani helähtelee kävellessä :) Välillä tulee ihan kiusaantunut olo, kun mietin esim. rappusia kävellessä, että kuuleekohan kaikki muutkin :D Mutta kaunis tuo on muutenkin koruna, joten en ole kovin miettinyt kuuleeko vauva oikeasti ääntä.

Yhteistyössä