Hae Anna.fi-sivustolta

Bold & beauty

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä SummerBeauty, 14.06.2017.

1. SummerBeauty Vierailija

Siis mikä kumma on, että pk-seudun sinkkumiehiä (25-40-wee) ei sinkkunaiset kiinnosta. Olisi kiva tavata edes yksi hetero mies Helsingistä ja nähdä, että kaikki paikalliset miehet ei ole jotain naisen tossun alla olevia vässyköitä. Itse olen kiltti ja kunnollinen, nätiksi kehuttu ja sporttinen mutta Helsingin seudun miehiä EI kiinnosta. Johtuu varmaan iästäni, 3o vuotta tullut jo täyteen niin sitten sitä kuulutaan johonkin mummoryhmään. Harmi vaan, että sitä on vietetty aikaa koulunpenkillä eikä miellyttämässä jokaisen miehen haarovälissä roikkuvaa "vehjettä". Mitään matalan kynnyksen miestä en vaivoikseni ota, sellaista joka haluaa, että nainen on kiltti, mitäänsanomaton tossukka joka synnyttää mahdollisimman monta lasta ja hoitaa kotia ja tottelee muutenkin kuin joku ala-asteikäinen koulutyttö miehen tarpeita. Mitään aggressiiivista sovinistisikaakaan en halua, enkä mitään kouluvuosille jäänyt pikkupoika joka haluaa heilua frendiensä kanssa kaikki päivät vaikka kyllä tosin jokaisella ystäviä saa ja pitääkin olla. Sinun pitäisi nyt mies todistaa, että olet sellainen itsevarma uraohjus joksi aina itsesi luokittelet. Joten meilaa ja esittele minulle kaupunkia, oikeesti oon ihan kiva, ole rohkea pliis! En viihdy isoissa ryhmissä enkä halua, että sinä olet joku raksamies tai joku muu ihme hyypiö joilla on täällä jotain helv. omia piirejä, täällä stadissa -->trulyrosebeauty@gmail.com

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri