Bomban kylpylästä kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huhuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huhuu"

Vieras
Siinäpä se. Onko kukaan käyny? Ja millaisia hoidot oli,entä kylvyt? Asutaan Kuopiossa ja Bomba olisi hyvä vaihtoehto viettää miehen kanssa laatuaikaa,varsinkin kun työnantajalta sain joululahjaksi kahden hengen yhden yön hotelli-lahjakortin. Vois tuonne Bomballe sen tuhlata :)
Yritin etsiä Bomballe sähköpostiosoitetta ja kysellä olisiko mahdollista varata romanttinen kahden hengen kylpy..;) Heillä tarjolla lähinnä yrttikylpyjä,mutta Oulun Eden tarjoaa tuollaisen ihanan romanttisen ruusuntuoksuisen vaahtokylvyn kynttilän valossa kahdelle...:heart: Ja mä haluan tommosen!!
 
no onhan se ihan ok paikka, kai...
Tosin musta suihkutilat on likaiset, tai sit oon sattunut sinne huonona päivänä.
Se yhteinen yrttisauna on kiva toki et saa miehen kaa sit saunoa, mut siellä on sit muitakkii ;)

Porealla, lastenallas, yks iso sisä-allas, ulkoaltaat 2 kpl.. siinä se on. En tiedä mitä hoitoja sitten tarjoaavat, itse oon vaan päiväseltään lasten kans käynyt polskimassa.
 

Yhteistyössä