H
"huhuu"
Vieras
Siinäpä se. Onko kukaan käyny? Ja millaisia hoidot oli,entä kylvyt? Asutaan Kuopiossa ja Bomba olisi hyvä vaihtoehto viettää miehen kanssa laatuaikaa,varsinkin kun työnantajalta sain joululahjaksi kahden hengen yhden yön hotelli-lahjakortin. Vois tuonne Bomballe sen tuhlata 
Yritin etsiä Bomballe sähköpostiosoitetta ja kysellä olisiko mahdollista varata romanttinen kahden hengen kylpy..
Heillä tarjolla lähinnä yrttikylpyjä,mutta Oulun Eden tarjoaa tuollaisen ihanan romanttisen ruusuntuoksuisen vaahtokylvyn kynttilän valossa kahdelle...:heart: Ja mä haluan tommosen!!
Yritin etsiä Bomballe sähköpostiosoitetta ja kysellä olisiko mahdollista varata romanttinen kahden hengen kylpy..