Hae Anna.fi-sivustolta

Bonus saa käyttäytyä miten haluaa

Viestiketju osiossa 'Yksinhuoltajuus ja uusperheet' , käynnistäjänä Rean, 03.04.2020.

1. Rean Vierailija

Hei!

Olen aivan väsynyt tilanteeseen jossa mieheni 13v.poika saa puhua minulle miten haluaa,katsoa halveksuen ym.

Kertoessani miehelleni miten pahalta minusta tuntuu hän vyöryttää syyt niskoilleni ja suuttuu.En kuulema pidä hänen lapsesta vaikkei kyse ole siitä.Ja lopulta aina käy niin,että minä olen se joka joutuu anelemaan anteeksiantoa mieheltäni.
    Mieheni poika käy meillä joka toinen viikonloppu,lomilla pidempiä aikoja.

Saisinko vertaistukea,mitä pitäisi tehdä?

Ei tällaista meinaa jaksaa.

2. Huonbo ennuste Vierailija

Eipä todellakaan ole ihan tervettä. Mitähän se miehesi pojalleen opettaa tällä meiningillä!!

Lopeta heti se anteeksipyytely. Jos poika käyttäytyy noin, vaikea hänestä on pitää. Isä tekee lapselleen hyvin suuren karhunpalveluksen sallimalla ja jopa tukemalla törkeää käytöstä.

Oletko ajatellut, että miehesi käyttäytyy sinua kohtaan tosi härskisti? Nöyryyttävästi.
    Hänen pitäisi ohjata poikaa, opettaa ja kannustaa hyvään ja toiset huomioivaan käytökseen eikä puolustaa huonoa käytöstä. Onko isän omakaan käytös normaalia vai onko hänkin törkeä tai epäkohtelias muille ihmisille? Ennuste pojan tulevaisuudestaan eri ole kummoinen, jollei hän saa esimerkkiä paremmasta.

Minä ihmelleten, miksi ylipäätään suostut katselemaan tuollaista miestä. Poika tekee niin, kuin näkee vanhempansa tekevän ja minkä hoksii tehoavan. Lapsi on oikeastaan syytön tilanteeseen, vanhemmat tässä pitäisi kouluttaa.

3. vierailija Vierailija

Tämä on täysin kyllä totta joka sana jonka kirjoitit!!!
    Pisti kyllä miettimään kirjoituksesi..miksi sallin tällaista ja miksi aina pyytelen anteeksi.

4. vierailija Vierailija

- ja miksi ylipäätään edes harkitset moisen pölvästin (miehen) kanssa jatkamista!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri