Booty! pari kysymystä.. (muutkin tietävät saa vastata)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmoiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. Ompeletko työksesi? Kun jossain ketjussa kerroit puuhaavasi aamupäivät ompelukoneen kanssa.
2. Miten tekisin itselleni kivat bikinit/uima-asun? Ostin tänään punaista uikkarikangasta..

1. Olen tehnyt työkseni joskus. Olen pitkään suunnitellut vaatteita muille yrityksille mutta lopetin sen homman jokin aika sitten. Nyt lomailen ja menen haen kouluun toistaiseksi. Tulen vaihtamaan alaa vielä mutta sitä ei voi opiskella suomessa.
2. Olen joskus tehnyt biksut ja ihan vaan virkkaamalla...

okei, kiitos :) Olisipa ihanaa jos osaisi tehdä käsillään jotain niin hyvin, että sitä voisi tehdä työkseen. Itse rakastan puuhata kaikenlaista kukkien sidonnasta virkkaukseen, mutten ole niin taitava käsityöläinen, että niistä voisin saada elantoani.

okei, kiitos :) Olisipa ihanaa jos osaisi tehdä käsillään jotain niin hyvin, että sitä voisi tehdä työkseen. Itse rakastan puuhata kaikenlaista kukkien sidonnasta virkkaukseen, mutten ole niin taitava käsityöläinen, että niistä voisin saada elantoani.

Harjottelet vain..tai sitten olet itsellesi liian vaativa. Mä taas olen niin kyllästynyt koko hommaan kun olen sitä muutaman vuosikymmenen jo tehnyt....tykkään kyllä ommella yms ja tämä on mahottoman kivaa kun voi vihdoin tehdä vain itselleen ja lapsille...miehelle tulee vähemmän tehtyä.

Yhteistyössä