V
"vieras"
Vieras
Siis tuolta br-leluista saa jotain keräilymerkkitarroja. Saako ostoksista sitten alennusta, kun noita tarroja antaa kassalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä taas törmäsin kerran aika mielenkiintoiseen tilanteeseen noiden tarrojen kanssa. Olin ostanut aiemmin eräästä BR-kaupasta tavaraa, mutta heillä oli tarrat loppu. Niinpä sain sitten kuittiin merkinnän, että tarrat antamatta ja että voisin sitten myöhemmin käydä niitä hakemassa. Kerran sitten oli luppoaikaa keskustassa ja ajattelin käydä keskustan BR-kaupasta pyytämässä niitä tarroja. Ostokset oli siis aiemmin tehty eri BR:ssä. Sain kyllä tarrat, mutta sanoivat, että ne tarrat kuuluisi hakea siitä kaupasta missä on asioinutkin. Eli jos olisin vaikka Helsingissä asioinut, mun olisi pitänyt hakea ne sieltä, vaikka asun Turussa. Heidän piti nyt sitten pyytää ne mulle luovutetut merkit siitä kaupasta, missä olin asioinut, muuten heidän merkki-inventaarionsa heittää ja sen toisen kaupan merkkejä on enemmän kuin pitäisi. Tässä kohtaa siis ei auta, että kaupat on samaa ketjua (vrt. esim. H&M: jos ostat paidan Helsingistä, voit vaihtaa sen Turussa).
Merkki-inventaario :-D Paljosta vetoa, ettei noita merkkejä todellakaan kukaan koskaan inventoi?
no siis koneet ne laskee. tilatut määrät näkyy ja "myydyt" määrät. se jos niissä on heittoa paljon - ei hjuvä juttu.