br lelukaupan keräilymerkit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niitä kerätään keräilyvihkoon ja kun sivu on täynnä, on se olisko euron arvoinen. täysi vihko 5€. vajaita sivuja en tiedä voiko käyttää, tai irtotarroja alennuksen saamiseen. suurin etu br:n kortista on ollut alennukset (jopa 4€ per lippu) joihinkin kohteisiin tänä kesänä.

Voi käyttää yksittäisiä tarrojakin arvonsa edestä.
Muuten ihan idioottimainen systeemi; alet pitäisi tulla clubikortilla suoraan ettei tarvis miettiä onko ne halvatun tarrat mukana juuri nyt vai ei (yleensä kotona jossain laatikon pohjalla).

Mä taas törmäsin kerran aika mielenkiintoiseen tilanteeseen noiden tarrojen kanssa. Olin ostanut aiemmin eräästä BR-kaupasta tavaraa, mutta heillä oli tarrat loppu. Niinpä sain sitten kuittiin merkinnän, että tarrat antamatta ja että voisin sitten myöhemmin käydä niitä hakemassa. Kerran sitten oli luppoaikaa keskustassa ja ajattelin käydä keskustan BR-kaupasta pyytämässä niitä tarroja. Ostokset oli siis aiemmin tehty eri BR:ssä. Sain kyllä tarrat, mutta sanoivat, että ne tarrat kuuluisi hakea siitä kaupasta missä on asioinutkin. Eli jos olisin vaikka Helsingissä asioinut, mun olisi pitänyt hakea ne sieltä, vaikka asun Turussa. Heidän piti nyt sitten pyytää ne mulle luovutetut merkit siitä kaupasta, missä olin asioinut, muuten heidän merkki-inventaarionsa heittää ja sen toisen kaupan merkkejä on enemmän kuin pitäisi. Tässä kohtaa siis ei auta, että kaupat on samaa ketjua (vrt. esim. H&M: jos ostat paidan Helsingistä, voit vaihtaa sen Turussa).

Mä taas törmäsin kerran aika mielenkiintoiseen tilanteeseen noiden tarrojen kanssa. Olin ostanut aiemmin eräästä BR-kaupasta tavaraa, mutta heillä oli tarrat loppu. Niinpä sain sitten kuittiin merkinnän, että tarrat antamatta ja että voisin sitten myöhemmin käydä niitä hakemassa. Kerran sitten oli luppoaikaa keskustassa ja ajattelin käydä keskustan BR-kaupasta pyytämässä niitä tarroja. Ostokset oli siis aiemmin tehty eri BR:ssä. Sain kyllä tarrat, mutta sanoivat, että ne tarrat kuuluisi hakea siitä kaupasta missä on asioinutkin. Eli jos olisin vaikka Helsingissä asioinut, mun olisi pitänyt hakea ne sieltä, vaikka asun Turussa. Heidän piti nyt sitten pyytää ne mulle luovutetut merkit siitä kaupasta, missä olin asioinut, muuten heidän merkki-inventaarionsa heittää ja sen toisen kaupan merkkejä on enemmän kuin pitäisi. Tässä kohtaa siis ei auta, että kaupat on samaa ketjua (vrt. esim. H&M: jos ostat paidan Helsingistä, voit vaihtaa sen Turussa).

Merkki-inventaario :-D Paljosta vetoa, ettei noita merkkejä todellakaan kukaan koskaan inventoi?

no siis koneet ne laskee. tilatut määrät näkyy ja "myydyt" määrät. se jos niissä on heittoa paljon - ei hjuvä juttu.

Juu, näin ne mullekin sen selitti. Koska ne merkit on kuitenkin rahanarvoisia (eikä tyyliin kerää viisi - saat pyyhekumin puoleen hintaan) ja nehän voidaan vaihtaa suoraan rahaksikin BR-liikkeissä, niistä pidetään kirjaa. Mut silti aika tympeetä, että jos olet lomamatkalla etkä saa siellä merkkejä, sun pitäisi reissata sinne sitten uudestaan saadaksesi ne.

Yhteistyössä