Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Mun mielestä voivat pitää bratzit. Kyllä joillain vanhemmilla on taas oikeat ongelmat vähissä.
peesi tälle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Mun mielestä voivat pitää bratzit. Kyllä joillain vanhemmilla on taas oikeat ongelmat vähissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Oletteko ihan tosissanne? Pitäisikö kaikki nuket kieltää, kun niiltä katoaa kumminkin päiväkodissa pikkupöksyt tai jopa vaatteet. Lisäksi niille nukeille laitetaan usein ihan vääränkokoisia vaatteita ja paljasta pintaa voi näkyä...
Jos joku vaate on mielestäsi törkeä nukella, senhän voi tiputtaa roskikseen....
Jep, ja Aku Ankkaa ei sitten enää lueta koska siinähän on ankat ilman housuja :saint:
Niin tai Muumit!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ellapuu:ottaen huomioon kauhajoen tapahtumat,niin kyllä mua hieman kylmäsi päiväkodissa pyssyleikki tänä aamuna..
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja ellapuu:ottaen huomioon kauhajoen tapahtumat,niin kyllä mua hieman kylmäsi päiväkodissa pyssyleikki tänä aamuna..
Ei viitsitä taas aloittaa tästä aiheesta. Veriteoilla ja pikkulasten pyssyleikeillä ei ole keskenään mitään tekemistä. Kysy vaikka keneltä hyvänsä lasten- ja nuortenpsykiatrilta, jos et muuten usko.