Brio happy vai Teutonia Prestige?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Näiden kahden välillä nyt mietimme. Vaunut tulisi käyttöön esikoisellemme, joka syntyy lokakuussa. Vaunuihin tulisi erillinen kova koppa (teutonialla fashion-vaunukoppa nimellä), joka laitetaan siihen runkoon kiinni (tai ainakin näyttää siltä). Työntelisimme näitiä vaunuja kaupungissa, maastossa sekä säällä kuin säällä. Eli plussia ja miinuksia kehiin.

Me odotamme myös esikoista syntyväksi lokakuussa,ja aiemmin kesällä mietimme samaa. Plussia tai miinuksia en siis osaa sanoa kun ei käyttökokemusta vielä ole,mutta me valitsimme Brion Happyt. Valintaan vaikutti mm.
- Väri (mies halusi sellaset joita kehtaa yksinkin työntää)
- Kokemukset (joillain tutuilla on/on ollu brion vaunuja ja ovat kehuneet,teutonia tuttavapiirissämme tuntematon merkki)
- Hinta (silloin kun ostimme,oli Brio tarjouksessa ja n 200e Teutoniaa halvempi

Miellä on Brio Happy vaunut. Lapsi syntyi syyskuun lopussa ja meillä oli kovakantokoppa. Se oli aivan loistava, suosittelen! Nyt käytössä rattaina ja edelleenkään ei pahaa sanottavaa. Minusta nuo Brio Happy.t olivat silloin kauneimmat vaunut, sirot ja yksinkertaiset ja siksi päädyttiin niihin. Ja hyvin kulkevat kaupungissa sekä maastossakin. Suosittelen :)

Itse suosittelen teutoniaa. Meillä ollut aivan ehdottomat. Ei mitää moitittavaa ole tullut vielä. Isona plussana vielä on se, että britaxin kopan saa runkoon kiinni adapterilla. Meillä ollut tuo yhdistelmä kovassa käytössä.

Että ku kysyin täällä mielipidettä. Nyt vain tuntuu vaikeammalta valita jommasta kummasta. Kiva kuulla positiivisia palautetta. Pitää mennä vielä kerran liikkeisii työntelemään rattaita. Lisää kokemuksia kaivataa. (:

Meilläkin nämä vaihtoehdot. Itse halusin teutoniat, mutta mieheni briot. Nyt olen itse kallistumassa noiden briojen puoleen ja suurella todennäköisyydellä ne tulevat meille.

Tunnen pari happyjen omistajaa, joista toinen jopa vaihtoi vaunuja vaavin ollessa puolivuotias. Kumpikin oli tyytymätön vaunuihin. Teutoniat siis noista vaihtoehdoista ottaisin, kummastakaan ei siis omakohtaista kokemusta. Toisella tutulla teutoniat ja tykkää kovasti. Nyt jo toisella lapsellaan jo käytössä.