Brio kombi-rattaiden selkäosa

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti
tyhmä
Oon niin avuton noitten rattaiden kanssa kun joudun aina tappelemaan puol tuntia että saan selkänojan laskettua puoli-istuvaan asentoon, niin aattelin tulla kysymään että onko sitä edes tarkoitus saada kokonaan makuuasentoon? kun ei poika mahdu enää koppaan ja haluisin nukuttaa ulkona,mutta jos jätän puoli-istuvaan asentoon niin niska vääntyy pahasti...
 
Elovena
Kyllä sen saa makuuasentoon. Siinä on ne kolme asentoa, pysty, puoli-istuva ja makuu. Siinä on oma tekniikkansa siinä kahvassa. Nosta samalla selkänojaa ja paina kahvaa alas, sitten kahva alhaalla siirrän nojan haluttuun asentoon. Ottaisiko rattaiden kuomun alaosa vastaan, vedä kuomu ihan ylös auki, jospa sitten onnistuisi. Mulla ei mee makuuasentoon, jos kuomu alhaalla =)
 
toinen tyhmä
täällä toinen tyhmä eli meidän vauva on kahdeksan kuukautta eikä osaa vielä istua tukevasti ilman tukea, syöttötuolissa istuu ihan mukavasti kun on toppauksia. Miten tällaista vauvaa pitäisi pitää brion kombeissa? Jos laitan puoli-istuvaan asentoon ja turvavyöt kiinni niin vauva valuu kohta kuin mytty. istuma-asennossa taas huojuu puolelta toiselle... Pitäisikö laittaa toppauksia tueksi? Niin ja olenko ainoa jonka mielestä kombin turvavyöt ovat jotenkin oudot/epäkäytännölliset? Minkä ikäisille asti niitä pitäisi käyttää?
 
tyhmä
kyllä mä ainakin laitoin vauvan puoli-istuvaan asentoon,vaikkei kunnolla osannu istuu, täytyy vaan laittaa se haararemmi kireemmälle, ni se tukee ettei liikaa lysähdä. meillä on pullee vauva ja silti se on mulla kireimmillään. mä oon kyl niihin vöihin tyytyväinen.
 
jassu
meillä kanssa vauva valui puoli-istuvassa asennossa alas. Leikkasin rattaisiin äitiyspakkauksessa olevasta vaahtomuovipatjasta sopivan palan ja remmeille läpitulon. Nyt tyttö ei valu puoli-istuvasta asennosta ja istuu myös paremmin rattaissa. Tyttö nyt 7kk.
 

Yhteistyössä