Brio race vai Brio ponyt 1.5 vuotiaalle, muita ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei vastauksia "sehän jo kävelee" -kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei vastauksia "sehän jo kävelee" -kiitos

Vieras
Olen hankkimassa rattaita 1.5 vuotiaalle. Tässä juuri vertailen Brio ponyja ja Brio race vaunuja... Toisessa vaan ei ole kuomuja ja se kai olis ihan hyvä olla kuitenkin... Vai mitä suosittelisitte?

ponyt ovat kevyet ja pienet, racet vievät enemmän tilaa ja ovat raskaammat ponyihinkinsaa kuomun. ponyista ei saa selkänojaa alas vaan selkänoja on alimmillaankin todella pysty: lapsne on hyvin hankala nukkua. raceista selkänoja menee alemmas.

Meillä on racet ja oon tyytyväinen niihin, koska niissä on se kuomu. Kyllä se vähän kuitenkin suojaa auringolta ja sateelta ja senhän saa myös pois jos haluaa.

Niissä on isona ertona runko. Me mentiin kauppaan ostamaan jompaa kumpaa, meille kävi siis kumpi vaan, kunnes tajuttiin tutkittuamme ja juteltuamme myyjän kanssa, että meille käy parhaiset Racet. Jos ei paljoa kävele ja kuljettaa autossa mukana, niin Ponyt on parhaat. Ne menevät pieneen tilaan ja ovat sirot. Race-mallissa on paljon raskaampi ja kestävämpi runko, vie siten hieman enemmän tilaa ja siitä se lisähintakin tulee.

Me kävellään päivittäin paljon ja kuljetan tavaroita mukana, joten ehdottomasti Racet oli meidän valinta. Ulkonäön puolesta Ponyt olis ollut kivammat.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Raceissa on teleskooppiaisa, ponyissa ei ole. Raceen saa jalkapeitteen, tietääkseni (ei faktaa) ponyihin ei moista saa.

Mulla on raceissa jalkapeite ja lämpöpussi. Myös hyttyssuoja löytyy, ei olla kyllä vielä käytetty ja sitten sellanen ruma, mutta käytännöllinen hoitokassi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Raceissa on teleskooppiaisa, ponyissa ei ole. Raceen saa jalkapeitteen, tietääkseni (ei faktaa) ponyihin ei moista saa.

Moi. B) :D

Mä kattoin, että mikä hiton moi...mitä sä mulle moikkaat, en mä sua tunne. Mä olen lähtösin Turusta, eikä Turkulaiset puhu ventovieraille jotka niille juttelee vaan katto nitä kauhistuneena.

Jotta älä enää pelottele! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

Moi. B) :D

Mä kattoin, että mikä hiton moi...mitä sä mulle moikkaat, en mä sua tunne. Mä olen lähtösin Turusta, eikä Turkulaiset puhu ventovieraille jotka niille juttelee vaan katto nitä kauhistuneena.

Jotta älä enää pelottele! :laugh:

:heart: Ajattelin yllättää.. :saint:

Yhteistyössä