Brion junaradan osia (ei ihan niitä perusjuttuja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meri-Kaisla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meri-Kaisla

Aktiivinen jäsen
29.05.2007
2 587
0
36
Katselin just osia mitä saa Brion junarataa. Itse en ole nähnyt kaupoissa edes puolia sarjan osista. Mistä ihmeestä niitä saa? Prismoissa, Cittareissa ja Anttiloissa yms. ei ole kuin muutama sarjaan kuuluva osa. Saako jostain nettikaupasta? Entä Hesassa olisko sielläpäin missään isompaa leluvalikoimaa?

Alkuperäinen kirjoittaja LilliPuttinen:
Eiks Bilteman puurautatien, PlanToys ja Micky (tai jotain sinne päin) käy myös Brion osien kanssa yhteen.
Kyllähän ne käy, ainakin bilteman ja ikean sarja. Meillä pojat vaan on toivoneet (jo joululahjaksi :whistle: ) paria sarjaan kuuluvaa junaa ja osaa.

Ikean rata vissiin käy myös.

Mä itse ajattelin käydä ostamassa täydennystä pojan junarataan biltemasta. Kävin niitä jo siellä katselemassa ja olivat siistejä ja mielestäni selvästi halvempia kuin brion omat.

Alkuperäinen kirjoittaja kuukettu:
BR-lelukauppa tai Toy´rus:sta pitäsi löytyä!
Täällä BR-lelukaupassa ei ole Brion sarjaa ollenkaan! On vaan Tuomas-veturi sarjan osia ja ne ei ainakaan sovi yhteen.

Googlella itsekin koitin etsiä, mutta lelukaupoissa oli niitä perusjuttuja. Mutta kiitos kaikille avusta.

Meillä sama ongelma. Meillä on se Bilteman 40? satsi ja sitte Br-lelusta ja Lidlistä ollaan ostettu lisäosia mut ei sielläkään ole kun ihan pari hassua lisäosaa. Poika on kans katsellut Brion lisäosia esim. se monen junan junatalli mut en ole löytänyt mistään. Ne Tuomas veturi puujunaradan osat on kivoja mut tiedän vaan jenkkiläisen sivun enkä ole koskaan tilannu ulkomailta. Suomesta ollaan ostettu vaan niitä tuomas veturi-junia Pinjata-verkkokaupasta.

Yhteistyössä