brion kombi-nukenvaunut vai sitty-rattaat???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli apuja pikkuneitien äidit: meillä neiti 3-vee toivoo synttärilahjaksi isojen tyttöjen rattaita (briot) ja koska tilat pienet ja rahaa rajallisesti saa vain yhdet...mutta tyhmä kysymys eli saako noista combeista rattaat kuten oikeista vaunuista saa? ja kummilla teillä leikitty enemmän? katselin että samaan hintaan saa kummatkin joten hinta ei ratkaise. kummat ovat leikitymmät ja kummista teillä lapset pitäneet enemmän tai mitä huomioita olette niistä itse tehneet...onko combien koppa-osa ihan turhake?
kiitos!

Minun ymmärtääkseni toimivat ihan samalla tavall akuin ne oikeat vaunutkin, eli nukenvaunuista saa rattaat (meillä ei noita ole, vielä, mutta kaverin lapsella ollaan ihasteltu). Uskoisin että ne vaunut olisivat mieleisemmät ja monipuolisemmat, mutta onhan se ihan lapsesta kiinni. Meillä on siis 3- vuotiaalla ihan sama toive kuin teilläkin. Nyt kotoa löytyy sateenvarjorattaat ja brion taaperokärry ja niissä sitten vuorotellen työnnellään vauvoja, rattaissa istuen ja kärryssä maaten kuin vaunuissa.

Meillä on pukinkontissa brio kombi-nukenrattaat. Käyttökokemusta ei vielä ole, mutta aiemmissa rattaissa ollutta kantokassia kyllä käytettiin hyvinkin tiuhaan, joten uskon että tuotakin käytetään.

Ja toki niistä saa rattaat, kun ovat kerran yhdistelmät :)

kiitos. luulen että meillekin tulee nuo combit kun tosiaan tarkoitus on että muita virityksiä ei enää tule...meillä on ollut ne brion/mickin vaaleanpunaiset puiset nukenvaunut (sama korkeus kuin taaperokärryllä) ja sateenvarjorattaat mutta noissa rattaissa on ihan hempulakankaat eli niitä saanut korjailla vähän väliä. ja tosiaan neiti pitää itseään siirtyvänä Isojen Tyttöjen kategoriaan joten toiveet sen mukaan :)

Yhteistyössä