BRION TWINETET??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
Kertokaapas kellä käytössä nuo kärryt, onko ollut vikoja siinä tavarakorissa?
Olen kuullut että ei meinaa pysyä paikoillaan, vaikkei edes kasseja tai pusseja laittaiskaan kyytiin.

Eilen kävin liikkeessä sovittelemassa niitä kärryjä, näytti tuo 2v mahtuvan loistavasti kyytiin kunnon toppatamineissakin. Ja kun kesävauva tulee niin mahtuvat varmaan vierekkäin ihan hyvin tosiaan =)

Miten se työntöaisan korkeuden säätö on kestänyt käytössä? Yksissä aikaisemmissa kärryissä meillä löystyi se säätöjuttu heti alkumetreillä...
Ensi kuussa haen kotiin ne kiesit niin pääsee sitten testailemaan ;)

Meillä on 2003 twinetet et niissä ei oo nuita säätöjä ja korikin on erilainen mut ei se hyvin oo pysyny ei... vääntyny tai jotain niin heiluu ja kolisee miten sattuu. Mielummin ottaisin ne uudet Brion tuplat, Duoble Wavet!

meillä on ollu nyt noi kyseiset kärryt 2.5kk käytössä.....kori on käyty laitattaa paikalle kaks kertaa liikkeessä kun itse en saanut paikalleen....eilen huomasin et yks osa hankaa molemmin puolin runkoa kun laittaa kasaan niin et on pinta lähteny (olipas taas sekasesti selitetty) huomenna soitan kuluttaja asia miehelle ja yritän saada kaupan purettua.....luulin ostavani hyvät kärryt mut olen ainakin pettyny aika lailla......voihan se kyllä olla et mulle on osunu maanantai kappale!!!

Meillä ei se tavarakori pysy paikallaan, mutta olen kiinnittänyt sen parilla nippusiteellä. En jaksa lastata rattaita autoon ja lähteä viemään kaupunkiin takuuhuoltoon tämän takia. Mustat nippusiteet eivät juuri erotu, ja kori pysyy paikallaan.

En osaa sanoa onko aisan säätö löystynyt vajaan vuoden käytön aikana, en ole ainakaan huomannut. Portaita pitkin joudun rattaita vetämään että saan ne sisälle, mutta silloin käännän aisan ihan ylös ja otan kiinni säätönivelen alapuolelta.

Hintaansa nähden mielestäni hyvät rattaat, kevyet mutta silti eri-ikäisille sisaruksille sopivat.

Meilläkin on 2003 Twinettet mutta niissä on kyllä työntöaisan säätö. Tavarakorikin on meillä pysynyt paikallaan. Tarkemmin ajateltuna ei oo ollut mitään vikaa, yhden renkaan sisäkumi jouduttiin vaihtaa koska kirpputorilla ajoin hälyttimen nastaan,mikä ei oo rattaitten vika.
Meillä on oltu hyvin tyytyväisiä ja tykätään juuri siroista rattaista,ei isoista kolhoista.

Meillä on nuo rattaat vuosimallia 2005 ja lapset 1v 11k ja 4kk. Isompi mahtuu loistavasti kyytiin. Meillä ei vikoja ole ollut ollenkaan. Tavarakorikin pysynyt hyvin paikallaan. Rattaita käytetty kyllä tosi paljon!!! Suosittelen!

Taidan napata suosiolla sen korin nippusiteillä siis kiinni =)
Täytyy mainita asiasta kun haen kärryt, aika monella kuitenkin tuntuu tuo kori renkkaavan :/

Muuten vaikutti tosi hyviltä kärryiltä, toivottavasti kestävät nyt vain. Meillä ne tulee todella kovaan käyttöön ja ahkeraan ajeluun ainakin ;)

Yhteistyössä