britax two way elite ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti hulina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nti hulina

Aktiivinen jäsen
01.02.2008
2 945
0
36
tilattiin kyseinen istuin tuli eilen ja ongelma on tälläinen......meillä on nyt volvo v40 mihin istuimen saa selkä menosuuntaan mutta toinen auto pontiac transport mihin istuimen saa vain kasvot menosuuntaan.
tyttö on nyt 11kg ja suositus on 15kg,kuinkas teillä on toimittu?
uskalanko laittaa likan kasvot menosuuntaan ikää on 9kk vai pitäskö mun nyt palauttaa istuin......volvo on siis menossa myyntiin.

En kyllä noin pientä laittais kasvot menosuuntaan päin. Meillä samainen istuin ja oli volvo 850:ssä ja se vaihtui voyageriin ja hyvin siihenkin mahtui selkä menosuuntaan päin.

MIten ei transporttiin mahdu niin päin? Eikös sekin oo aikas tilava tila-auto? Sinuna vaihtaisin kyllä istuimen sitten!

Mulle sanottu että pituus on se tärkeempi sillä meillä tyttö alkaa nyt vasta lähennellä 15 kiloa ja täyttää 4.
Musta noi painorajat on ihan ihmeellisiä,missä mekin oltais tyttöä viety,kaukalo on 13 kiloon asti joo ja tyttö oli vielä 2 veenä alle 13 kiloa...

Että meillä siirryttiin myös liian kevyenä isompaan,mut sanoi lastentarvikkeessa mies että tärkeempi on se pituus.

kun siinä listassa mikä tuli istuimen mukana oli luottelo missä luki mihin autoihin saa istuimen selkä menosuuntaan siinä ei pontiacia mainittu,juu tila-auto on aikalailla samanlainen kun voygeri

Meillä vaihdettiin tyttö kasvot meno suuntaan n. 3v vanhana,tais olla aikalailla sen 15kg.Mutta vaihdetttiin siis sen takia kun ei sopinut olemaan enää toisin päin.Ja tuo sama istuin on.

Ostaisin paremman istuimen. Tuollaiset monikäyttöistuimet eivät ole hyviä koska niissä joutuu aina tekemään kompromisseja jotta käyvät moneen käyttöön.

Ostatte nyt kunnollisen turvaistuimen tuon tilalle ja kun se kunnollinen istuin käy pieneksi, myytte sen pois ja ostatte kunnon turvavyöistuimen tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Siis Britaxin istuin ei mene ko. autoon selkä menosuuntaan? Miksei?
Mulla ei ole kokemusta ko. autosta sitten, sillä kysyn :)

ei olla viälä kokeiltu edes mutta mukana tuli luottelo missä ei autoa mainittu on tila-auto olisko penkkiväli liian suuri

Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Siis Britaxin istuin ei mene ko. autoon selkä menosuuntaan? Miksei?
Mulla ei ole kokemusta ko. autosta sitten, sillä kysyn :)

ei olla viälä kokeiltu edes mutta mukana tuli luottelo missä ei autoa mainittu on tila-auto olisko penkkiväli liian suuri

kannattaa kokeilla kuitenkin. Onko siinä mimmoset ne takapenkit? Onko yksittäiset istuimet heti etupenkkien takana? Niitä pitäis saada eteenpäin sekä apukuskin penkkiä taaksepäin, ni luulis saavan istuimen siihen. Mut kokeile ihmeessä ensin.

Ei se välttämättä sitä tarkoita etteikö sitä vois autoon laittaa. Se listahan olis loputon jos kaikki automerkit mainittais. Niis on vaan yleisimmät mallit. Harvemmin siis noita vähän erilaisempia malleja. Sen kun laitat selkä menosuuntaan. Kokeilemalla se selviää. :)

Yhteistyössä