Brunssi menu, miltä kuulostaa, ehdotuksia otetaan vastaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja brunssi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

brunssi

Vieras
Ollaan sisarusten kanssa päätetty kutsua lähimmät ystävät vapun päivänä brunssille. Tässä nyt tällainen raakaversio, mitä ajattelin, että tehtäis. Korjailkaa, ehdotelkaa lisää :). Ja kaikki ovat siis kaikkiruokaisia eikä allergioita ole kenelläkään.

Marinoidut herkkusienet
Juusto-kasvispiirakka tai feta-pinaattipiirakka tai kinkkupiirakka (en osaa päättää)
Kasvisterriini
Jauheliha-kasvisneliöt
Hedelmäinen juustosalaatti
Yrttinen perunasalaatti
Savulohi
Graavilohi
Sillikaviaari
Keitetyt munanpuolikkaat mädillä (ajattelin vaan mätitahnaa, ideat otetaan vastaan)
Sit ois ruisleipää, palttoonappeja ja yrttipatonkia
Erilaisia levitteitä
Vielä mietin tarvisko lisäksi coctailpiirakoita ja vaikka munavoita?
Juomana kuoharia ja perinteiset maito, mehu kotikalja.

Jälkkäriksi ois vaan munkkeja ja simaa, sisko mietti mansikka kakkua, mutta oisko se jo liikaa? Mielipiteitä kiitos!

:p saanko mäkin tulla?!

hyvältä vaikuttaa. Keitettyjen munien päälle sopii tosi hyvin mätitahna, tai vaikka se joku pasteija juttu, mitä lie tahnaa sekin? mut hyvää kuitenki, ja sitten päälle katkarapu! Namsnams.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Itse vien nyyttäribrunssille avocadoja katkarapu-ranskankerma seoksella täytettynä.

Mutta tuo on ihana menu. Marenkikakku sopisi brunssille.

katkarapucoctail vois olla kiva sillikaviaarin rinnalle, kaikki ei kuiten sillistä välitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
Minun mielestäni ei vielä riitä vappubrunssille, olisin pettynyt ja pahasti.

Kerro mitä haluaisit lisää :)

ehkä jotain hedelmäistä juttua lisäisin. tai vaihtoehtoisesti jotain marjaisaa, en tiedä mitä se vois olla mut jotain raikasta.

Tohon salaattiin tulee viinirypäleitä, hunajamelonia ja mangoa

Brunssihan tarkoittaa aamiaisen ja lounaan välillä olevaa aikaa, jolloin ei kovin raskaasti yleensä syödä... Mutta teillä tää varmaan on jotain illanvieton tapaista? Kaipaan listalle jotain lämmintä: uunivoileipiä/coctailpiiraita munavoilla tms.

Mun mielestä brunssiksi tossa on ihan yllin kyllin. Laittaisin piirakaksi kinkkupiirakkaa (sehän on varmaan tarkoitus olla lämmintä?) ja unohtaisin ne riisipiirakat. Aika raskaskin ateria tuo musta on brunssiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mun mielestä taas ehdoton EI joillekkin lämpimille voikkareille :)
Mä teen vieraille toisinaan katkarapuleipiä, ne on ihania!

Eikä ole meillä mahdollista tehdäkään niitä, kun porukkaa vanuu paikalle ku heräilee, mut kellonaikatavoite on n.klo 12

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vihersalaattia lisäisin vielä, muuten kuulostaa ihanalta!

Vois olla lisänä kyllä ihan perussalaatti, toi toinen salaatti on enemmän hedelmäsalaatti (ei tuu ku väriksi salaattia)

Pistä sekaan vaikka erilaisia salaatteja, rucolaa, paahdettuja pähkinöitä yms. Nam!

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vihersalaattia lisäisin vielä, muuten kuulostaa ihanalta!

Vois olla lisänä kyllä ihan perussalaatti, toi toinen salaatti on enemmän hedelmäsalaatti (ei tuu ku väriksi salaattia)

Pistä sekaan vaikka erilaisia salaatteja, rucolaa, paahdettuja pähkinöitä yms. Nam!

Kiitti vinkistä

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mun mielestä brunssiksi tossa on ihan yllin kyllin. Laittaisin piirakaksi kinkkupiirakkaa (sehän on varmaan tarkoitus olla lämmintä?) ja unohtaisin ne riisipiirakat. Aika raskaskin ateria tuo musta on brunssiksi.

Siis brunssinhan kuuluu olla vähän tuhtimpi kun on se korvaa aamiaisen ja lounaan.
Kuullostaa tosi hyvälle! Nam!

Marinoidut herkkusienet
Kinkkupiirakka
Kasvisterriini
Jauheliha-kasvisneliöt
Lihapullat
Vihersalaatti
Yrttinen perunasalaatti
Savulohi
Graavilohi
Sillikaviaari
Katkarapucoctail
Keitetyt munanpuolikkaat mädillä Sit ois ruisleipää, palttoonappeja ja yrttipatonkia
Erilaisia levitteitä

Munkkeja ja simaa

Marinoidut herkkusienet
Kinkkupiirakka
Kasvisterriini
Jauheliha-kasvisneliöt
Lihapullat
Vihersalaatti
Yrttinen perunasalaatti
Savulohi
Graavilohi
Sillikaviaari
Katkarapucoctail
Keitetyt munanpuolikkaat mädillä Sit ois ruisleipää, palttoonappeja ja yrttipatonkia
Erilaisia levitteitä

Munkkeja ja simaa

Missäs nämä tarjottiinkaan;) Ihanalta kuulostaa!

Yhteistyössä