Bubbleroom - huijausfirma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palautuksesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palautuksesta

Vieras
tilasin yhden vaatteen joka ei ollut hyvä, joten pistin palautukseen. Sain siitä silti kuukausi myöhemmin laskun. Pistin firman asiakaspalveluun sähköpostia ja kysyin onko mekko tullut, ja voisiko laskun mitätöidä. En saanut mitään vastausta, mutta tänään tuli uusi kirje= "korjattu" lasku, jossa oli edelleen ihan samat tiedot kuin edellisessä laskussa! >/ Eli veloitettu tuo vaate ja eräpäivä TÄLLE päivälle. Alla vielä luki että anteeksi, edellinen laskumme oli virheellinen, tässä uusi lasku. Yritin soittaa sinne, mutta koko numero ei toimi. Lähetin taas sähköpostia...

onko muilla ollut ongelmia?

Hei, hienoa, että laitoit viestiä aiheesta!
Aloin itsekin miettiä samaa, kun olen toukokuussa tilannut vaatteita, joista palautin pari vaatetta kesäkuun alussa, mielestäni jopa ajallaan (14 vuorokauden sisällä). Lasku tuli kesäkuun puolella ja siinä oli ollut jotain vikaa (ylimääräinen nolla jossain), joten sain tänään uuden laskun, jossa ei ole mitenkään huomioitu paluttamiani vaatteita (varmasti tulleet jo kuukaudessa perille), sekä eräpäivä merkitty tälle päivälle 28.6.2012...

Sain kyllä jonkun koodin, jolla voin tilata alennusvaatteita tämän häslingin takia...alennuskoodit ei kyllä kiinnosta, jos joudunmaksamaan niistäkin vaatteista, jotka olen palauttanut.

Hei, hienoa, että laitoit viestiä aiheesta!
Aloin itsekin miettiä samaa, kun olen toukokuussa tilannut vaatteita, joista palautin pari vaatetta kesäkuun alussa, mielestäni jopa ajallaan (14 vuorokauden sisällä). Lasku tuli kesäkuun puolella ja siinä oli ollut jotain vikaa (ylimääräinen nolla jossain), joten sain tänään uuden laskun, jossa ei ole mitenkään huomioitu paluttamiani vaatteita (varmasti tulleet jo kuukaudessa perille), sekä eräpäivä merkitty tälle päivälle 28.6.2012...

Sain kyllä jonkun koodin, jolla voin tilata alennusvaatteita tämän häslingin takia...alennuskoodit ei kyllä kiinnosta, jos joudunmaksamaan niistäkin vaatteista, jotka olen palauttanut.

No tuossa minunkin laskussa luki että saan korvaukseksi tilata tuotteita ilman postituskuluja. Siis mitä h'ttoa, ihan niinkuin tekis sieltä mieli enään mitään tilata :D en kyllä varmasti maksa tuota laskua nyt tänään, odotan vastausta ja sitten laitan uudestaan sähköpostia huomenna.

Olette saaneet varmaan siksi uuden laskun koska aiemmissa oli tilinumero väärin ja laskua ei pystynyt maksamaan. Itsekin sain 2 laskua väärällä tilinumerolla ennenkuin lopulta tuli kolmas ja siinä tilinumero oikein. Olin yhteydessä Bubbleroomiin sähköpostitse moneen kertaan, laitoin kirjepostia ja soitinkin ja lopulta toi tilinumero asia selvisi. Mutta vaati tosiaan todella paljon aikaa ja vaivaa.

Taitaa olla asiat aika sekaisin tuolla puljussa jos eivät pysty myöskään palautuksia hanskaamaan. Toivottavasti teillä on kuitti talllella että olette tavaraa palauttaneet.

Itse en ainakaan aio ikinä enää tilata tuolta mitään !

Minä sain tuotteen 9.6 ja palautin sen 13.6. Lasku tuli silti. Soitin että olen paluttanut tuotteen, sanoivat että lykkäävät eräpäivää. Sain eilen korjatun laskun, ja lapussa luki juurikin tuo että voin tilata tuotteita ilman toimituskuluja. Soitin taas, ja sanoivat että tuotteen koodin perusteella sen matkaa seuraamalla näkyy että se on tulossa, ja tulee varmaankin ihan parissa päivässä. Menee ruotsiin, siksi kestää kolme viikkoa kun tuote palautuu takaisin. Toivotaan nyt että tosiaan palautuu.

Mutta uskon kyllä että teillä muillakin aikaanaan tuote palautuu. Tuo on kyllä ihan surkea systeemi että lasku tulee erikseen, pitäisi olla tuotteen mukana kuten muillakin firmoilla.

Minä vähentäisin kylmästi tuosta laskun summasta ne palautettujen vaatteiden hinnat. Ja maksaisin siis erotuksen, mikäli tilinumero on oikein....

Joo näin ajattelin kanssa tehdä, kun ei oikeaa laskua kuulu...muistaakseni (koska katsoin palautusohjeet ja niin hirveen tarkkaan) Bubbleroomin palautusohjeistossa kotisivuilla oli että voi vähentää suoraan laskusta.

Täytyy kyllä seuraavan kerran miettiä toisen kerran, ku tekee mieli tuolta tilata :D

Joo näin ajattelin kanssa tehdä, kun ei oikeaa laskua kuulu...muistaakseni (koska katsoin palautusohjeet ja niin hirveen tarkkaan) Bubbleroomin palautusohjeistossa kotisivuilla oli että voi vähentää suoraan laskusta.

Täytyy kyllä seuraavan kerran miettiä toisen kerran, ku tekee mieli tuolta tilata :D

Joo no itse en tilannut kuin yhden vaatteen ja sen palautin. En sitten tiedä pitääkö mun silti maksaa laskutusmaksu ja postikulut, koska muuten mulla ei mitään maksettavaa pitäisi olla. Ei ole taas mitään vastausta tullut sähköpostiin..

Tilasin itsekin paljon erilaisia bikineitä ja palautin niistä suurimman osan. Sain kuitenkin kaksi laskua kaikista tilaamistani tuotteista ja kummassakin luki maksutietojen kohdalla "peruutettu". Laitoin kaksi kertaa sähköpostia suomeksi, etten tiedä mitä minun tulisi maksaa heille, mutta en saanut mitään vastausta. Ajattelin sitten odottaa, että lähettävät uuden, oikean laskun. No... tänään tuli sitten maksumuistutus. Kylläkin ihan oikeista tuotteista ja sitte 5 euroa päälle. Maksoin sen laskun ja laitoin englanniksi viestiä, että toimivat todella törkeästi ja vaadin hyvitystä.. Eipä ole siihenkään mitään vastausta tullut. Taisi jäädä viimeiseksi kerraksi kun heiltä jotain tilaan.