budjetti etelän matkalle (kanaria)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riittää nipin napin, jos ette tee matkanjärjestäjän retkiä tai vuokraa autoa, esimerkiksi. Tuliaisiin tuosta ei myöskään riitä montaa kymppiä. Tosin pari rantapetiä maksaa jo tyyliin 8?. Ravintolassa ruoka-annos ja limsa 12-20?. Jäätelöt pari euroa kappale jne.

Ei kanarialla mitään halpaa ole. Ravintolassa syöminen on vähän halvempaa kun täällä, mutta ei kamalasti. Helposti menee 50e jossain syömässä käydessä.

Aamupalavärkit ja ihan pienetkin ravintolasyömiset (lounas ja illallinen) maksaa 30?/pää/päivä, mieluummin 50?, niin saa vaikka jonkun jälkiruoankin ja vaikka kalaa tai pihviä välillä. 2 henkeä, 1000? viikon matkalle on aika normaali budjetti.

Kyllä tuon pitäisi riittää, jos ei kauhea suuret vaatimukset ole. Kahdella ihmisellä ei kyllä mene syömiseen 50 euroa kerralla tai sitten kyllä on jotkut gourmet-ateriat.

Mulla riitti 200 euroa ihan pienen vauvan kanssa toissa vuonna, tosin osan syömisistä maksoi silloin mun vanhemmat, että kyllä se 500 euroa riittää jos niin haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä tuon pitäisi riittää, jos ei kauhea suuret vaatimukset ole. Kahdella ihmisellä ei kyllä mene syömiseen 50 euroa kerralla tai sitten kyllä on jotkut gourmet-ateriat.

Mulla riitti 200 euroa ihan pienen vauvan kanssa toissa vuonna, tosin osan syömisistä maksoi silloin mun vanhemmat, että kyllä se 500 euroa riittää jos niin haluaa.

Juu tarkoitus olisi ehsä ainakin aamupalat ja lounas itse.. ja yksi matkatoimiston järjestämä retki..joka on jo maksettu.. muuten ihan rannalla oleilua jne

Kanarialla taitaa olla sama hintataso kuin täällä, joten sen mukaan+lomaekstraa! Oltiin juuri viikko Bulgariassa ja ah, sitä ihanuutta kun oli niin edullista elo, että pystyi ihan huoletta syömään vain ja ainoastaan ulkona,lounas ja päivällinen/illallinen aina ravintolassa..Ja meitä oli 7-henkinen perhe.

Uusimmat

Yhteistyössä