Hae Anna.fi-sivustolta

Cadbury Suomessa!

Viestiketju osiossa 'Keittiössä' , käynnistäjänä hih:), 11.11.2005.

1. hih:) Vierailija

Arvaatkaas mitä?! Näin cadburya kaupoissa sellaisen heroes-nimisen laatikon jossa erilaisia cadburun suklaita; dairy milk, crunch, jne. Joulumyyntiin näköjään kannattaapi tuoda!!

2. zz Vierailija

Kivaa. :) Missä kaupassa näit?

3. fani Vierailija

Oi, kun saisi vielä Cadburyn suklaalevyjä Suomesta.

4. enkku Vierailija

Voi kun sais Fazerin suklaalevyja taalta Englannista...

5. angloelli Vierailija

Samaa mielta edellisen kanssa! En oikein ole ymmartanyt mika tuossa Cadburyssa niin hienoa on. Fazer paihittaa sen mennen tullen.

""Enkulle"" vinkkina etta Lakeland on ottanut myyntiin nyt jouluksi Fazerin Opus konvehtirasian. Hinta on kylla aikamoinen. 840 gramman rasia maksaa £29.95. Heilla on myos Finlandia marmeladeja (£5.50 / 500g)

6. fani Vierailija

Makuasioista ei voi kiistellä/voi kiistellä.. Jostain syystä Fazer ei ole koskaan maistunut minulle, erityisesti se sininen. Marabou käy ja Cadbury on paras huom. minulle. Eikä kysymys ole mistään hienostelusta, sehän on ihan peruskamaa.

7. anouk Vierailija

Henk. koht. Fazerin suklaa on minusta parasta maailmassa (olen monessa maassa suklaita kokeillut), mutta kun saisi ne Ben & Jerryn jätskit tänne maakuntaankin...

8. enkku Vierailija

Kiitos vinkista angloellille! Aika tyyrista mutta harvoin sita taalta hyvaa suklaata saa.

9. J Vierailija

Sieltä saa aina hyvää eli parempaa suklaata, kun tämä täkäkäinen Fazer.

10. joo Vierailija

Ei ihme, että J ärsyttää kommenteillaan. Hän on aina oikeassa... omasta mielestään!

11. J Vierailija

Käsittääkseni se mistä suklaasta pitää on makuasia ja sen tietää kyseinen kirjoittaja itse omalta kohdaltaan ei kukaan toinen. Eli kommenttini oli oma mielipiteeni kyseiseen asiaan joten vain minä tiedän mistä suklaasta itse pidän ja siten olin oikeassa kommentissani. Voiko tätä asiaa vaikeammin sanoa?

12. voi voi Vierailija

Mikset kirjoittanut, että sinun mielestäsi. Tyyli jolla kirjoitat asioita on aina niin hyökkäävä pikku-J ja ikään kuin sinun mielipiteesi on ainoa oikea!

13. .. Vierailija

Ainakin Stockmannilla näkyi olevan.

14. Rosa Vierailija

En minäkään kyllä näe mitä erikoista tuossa Cadburyssa on. Juuri eilen söin, ja täytyy sanoa, että suuri osa meni koiralle. Se on liian ällöimelää, aivan kuten Maraboukin, ja siinä on jokin sivumaku josta en pidä. Sen huomasi varsinkin kun myös maisteli samalla Fazeria.

Fazerista pidän minäkin.

15. AA Vierailija

Mitäs koiralle kuuluu tänään? Suklaa on koirille tappavaa myrkkyä.

16. tyttö Vierailija

Älä missään nimessä anna suklaata koiralle! Kuten aiempi kirjoittaja totesi, koira voi jopa kuolla siihen.

17. Satunnainen Vierailija

Voinko nyt tehdä sellaisen johtopäätöksen, että jos pitää Maraboun suklaasta, (minä henkilökohtaisesti en pidä) niin silloin todennäköisesti pitää myös otsikossa mainitusta?

18. J Vierailija

En tekisi kyseisen laista johtopäästöstä vaikka nyt en tuota marabouta inhoakaan, mutta en usein kyllä syökään. Cadruryllä on sen verran hyvää suklaata/suklaapatukoita, että ennemmin kuitenkin sen valitsisin, kun minkään muun, jos niitä saisi yleisesti Suomen kaupoista.

19. Rosa Vierailija

Olen kyllä kuullut tuon jutun koirista ja suklaasta, tottakai; mutta minun koirani on vanhempi kuin koko tuo suklaakohu ja oli ehtinyt syödä elinaikanaan jo monet suklaat ennenkuin kukaan tajusi että siinä voisi olla ongelma. Ei kukaan minun lapsuudessanikaan vielä tiennyt etteivät koirat saisi syödä suklaata, ja kaikki perheemme koirat ovatkin aina sitä syöneet. Mitään ongelmia ei ikinä ole ilmennyt (ja eihän niille mitään suuria määriä anneta).

Tietenkään ei kannata antaa suuria määriä eikä varsinkaan pienelle koiralle, mutta minun yli 40-kiloinen koirani on aina syönyt jonkun verran suklaata (se on sen suurin herkku!) eikä ole ikinä siitä kärsinyt. Kuten eivät äitinikään koirat kymmenen-parikymmentä vuotta sitten.

20. Sipe@ Vierailija

Off topic, mutta täytyy mainita: lapsuudenkodissani (siis aikaa ennen koirat vs. suklaa -kohua) oli koira, joka oli ihan sekopäänä suklaaseen. Isäni sai joskus ison parin kilon suklaarasian, joka piti tosi korkealle ylös kaappiin, ettei hyvin oma-aloitteinen ja fiksu koiruutemme vain päässyt siihen rasiaan käsiksi (tuo koiramme oli melkein yhtä hyvä kiipeämään kuin kissat ja suklaanhimo tuntui antavan sille suorastaan yli-inhimilliset voimat, taidot ja rohkeuden).

Tuo piski ei tosiaankaan välittänyt mistään ""suklaa on koirille vaarallista"" diipadaapasta, vaan ahmi aina kaiken mahdollisen suklaan, joka tielleen osui. Jos esim. itse joskus ostin koulupäivän jälkeen itselleni suklaata (ja jätin sen suljettuun reppuun), niin eipä mennyt montaakaan minuuttia kun koira oli tuhonnut repun ja syönyt suklaalevyn jne.

Ja ikinä sillä ei mitään suklaasta aiheutuneita oireita ollut.

21. Vieras Vierailija

Onko kyseinen suklaa valmistettu ilman lapsi orja plantaaseilta tullutta suklata?

22. Sari Vierailija

23. AN79 Vierailija

Cadburyn suklaita oli huhtikuussa 2018 työpaikan osastokokouksessa. Pähkinästä en välittänyt, mutta muuten oli mukavan makea maku.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri