Hae Anna.fi-sivustolta

Callanetics

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä Innostunut taas, 13.09.2005.

  1. Pink Panther Vierailija

    Täällähän on muitakin Calla-ellejä, kiva juttu! :) Itselläni nyt kuudes kerta tunnin ohjelmaa takana. Vyötärö on entisensä, mutta maha tuntuu pienentyneen, vaikkei sitä mittanauhasta huomaa ja vatsalihaksissa tuntuu rasitus jo aika lähellä tuota pömppöä. Tämä kapeavyötäröinen pömppö taitaa kaikissa ohjelmissa olla se hitaimmin kiinteytyvä vatsatyyppi :D.

    Hienointa on ennenkaikkea, että selkä/niskasäryt on poissa! Suosittelen kyllä kaikille joilla on niskojen kanssa ongelmia. :)

    Edelleen aion tehdä 2-3 kertaa viikossa näitä calla-tunteja. Notkeus kyllä rapisee heti jos on paria päivää enempää taukoa...
     
  2. Hyvä se on Vierailija


    Matkoilla olen ollut, siksi en ole täällä lueskellut juttuja. Mutta miten on mennyt, oleko jaksanut tehdä ohjelmaa ahkerasti ? Minulla on ollut pieni tauko matkan takia mutta taas alkaa harjoittelu.
    Mukavasti on kuitenkin kevättalven pitkä ohjelma pitänyt kiinteänä vielä, vaikka taukoa on ollut. Mutta paljon on tullut muuten liikuttua lomamatkalla. Teen ohjelman vain kolme keraa viikossa, pidän vain yllä tuloksia, jotka olen jo saanut. Muutos vartalossa on uskomaton kun vain jaksaa tehdä kaikki liikeet oikein ja huolellisesti.
     
  3. Pink Panther Vierailija

    Niinhän siinä kävi, että alkuinnostuksen jälkeen treenikerrat harvenivat kahteen viikossa... :/

    Ja totesin, että ehkä tää sata toistoa * 2 ei ole mun juttu. Mutta kuntoprojektin unohtaminen ei ole kuitenkaan mielessä. Mies on aikanaan harrastanut voimanostoa eli maksimipainoilla lyhyitä sarjoja. Aloin miettiä, että kun kerran haluan lisää voimaa, niin saattaisi olla kiva alkaa treenata yhdessä, varsinkin kun toinen tietää mitä pitää tehdä, ja osaa neuvoa.

    Olen nyt pari kertaa harjoitellut tämän "personal trainerini" kanssa ja mukavalta tuntuu. :)
    Callasta olen tehnyt jalkojen alkuvenyttelyt, vatsalihakset, sekä myös ne loppuvenyttelyt, eli mukaan pääsevät ne osiot, joista nautin eniten. :)

    Mulla on 8 kiloinen kuula, jolla alkuvenyttelyn jälkeen lämmittelen lihakset ja mieheltä lainaan 11 kilon käsipainoja hauiskääntöihin, käsipainosoutuun, ojentajapunnerruksiin ja jalkakyykkyihin. Mutta hienoa oli löytää tämän ohjelman venyttelyt kuitenkin, vaikka en kaikista osioista ihan sitä siitä saanutkaan mitä toivoin.

    Toivottavasti kaikki löytäisivät vaikka tällä tavalla kiertotietä sen oman juttunsa. :)
     
  4. toimii kyllä Vierailija

    Ehkä et ole tehnyt liikkeitä ohjeiden mukaisesti. Kyllä se tehoaa ja saat vartalostasi kauniin ja joustavan. Kyllä 8 kk jälkeen jo tuloksia täytyisi näkyä, jo paljon ennen. Minulla tulokset näkyivät jo 2 kk harjoittelun jälkeen selkeästi. Tietysti on myös otettava huomioon ruokavalio.
     
  5. Polle Vierailija

    Laitoin eilen Huutikseen myyntiin kahdesta Callanetics ekstra -kirjastani toisen, lähtöhinta 1 e, käykää poimimassa pois!:)

    Kyllä se toimii, kokemusta on. Yksi tärkeä asia, joka on kyllä tässäkin ketjussa tullut esille, mutta kannattaa teroittaa vielä selväksi! Joissain kohdissa kirjassa on ilmaistu hieman epäselvästi, miten toistot lasketaan. Kun ohjeessa lukee "jousta sentti tai pari edestakaisin", tämä joustaminen on sitä toistoa. Sinun ei siis tarvitse tehdä koko liikettä alkuasennosta loppuasentoon kymmeniä kertoja!!
     
  6. callaneiti Vierailija

    Vieläkö täällä on aktiivisia callaajia :) Tänään ajattelin aloitaa ton jumpan. Paljon oon keskusteluja lueskellut kyseisestä jumpasta ja pakkohan sitä itekin on kokeilla. Ylipainoa ei ole, mutta tuota ylimääräistä kerrostumaa on näin kolmen lapsen jälkeen. Pitää kokeilla josko tällä jumpalla sais edes hiukankaan kiinteytystä aikaan ;) Ja olis kyllä kiva, jos täällä olis joku jonka kans vois aika ajoin vaihdella ajatuksia tästä jumpasta :)
     
  7. callaneiti Vierailija

    Taitaa mennä yksinpuheluksi tämä homma :) mutta ei haittaa. Kirjoittelen kuitenkin silloin tällöin tunnelmia jumpasta, jos nyt joku sattuu eksymään tänne.

    Eli kuusi kertaa callaa nyt takana, sunnuntaisin ajattelin pitää vapaapäivän. Mitoissa ei vielä mitään ihmpeempiä muutoksia, mutta kun kävelylenkillä eilen kävin, niin huomasin käveleväni ryhdikkäämmin. Eli kyllä tuolla syvissä lihaksissa on jotakin tapahtunut. Ja ehkä hivenen on ylävatsalta kiinteytynyt, kun alavatatsa vähän pömpöttää enemmän kuin aikaisemmin.

    Callan lisäksi käyn usein kävelylenkillä ja teen kyykkyjä (oon mukana facen kyykkyhaasteessa), muutenkin liikun suhteellisen paljon, joten toivon kyllä että näin saan myös vähän kiinteytystä aikaiseksi. Callan haluaisin nyt vaikuttavan erityisesti noihin syviin lihaksiin, mitkä tuntuis olevan vähän kehnonlaiset:oops:

    Oon nyt siis toisessa vaiheessa kirjaa menossa ja oon tehnyt joitakin toistoja enemmän kuin ohjelmassa oli tarkoitus. Käyn ensin läpi tämän 30 päivän ohjelman ja sen jälkeen vasta mietin jatkoa. Jos tuloksia näkyy, niin toki jatkan jollakin toisella ohjelmalla tätä callaa, mutta jos ei niin sitten minut on vaan tarkoitettu kantamaan ylimääräistä mukanani :p
     
  8. Ellyria Vierailija

    Hei!

    Kyllä Callaneticsin harrastajia löytyy vielä :) Itse olen jo vuosia sitten ensimmäisen kerran kokeillut Callaneticsiä Callanetics Ekstra- kirjan mukaan ja silloin sain tuloksia lähinnä vyötärön ja vatsan alueelle. Muistelen että tein liikkeet silloin hätiköiden ja väärin, luulisin että se oli syynä siihen miksi tuloksia ei juuri tullut.

    Nyt viime kuukausina olen harrastanut Callaa säännöllisen epäsäännöllisesti 10/10- kirjan mukaan; yrittänyt pitää sen 1 kerta/viikko yllä. Aikaa ohjelman läpiviemiseen menee n. 1,5h. Välillä on ollut viikkoja jolloin jäänyt välistä kokonaan :/ Nyt kesällä hääkiireiden, häämatkan, yms. (laiskuuden? :D) lomailun takia tuli 8 viikon tauko ja viime sunnuntaina aloitin taas ohjelman. Jumpasta on 3 päivää ja kroppa vieläkin kipeä! Tämä on ollut yksi syy siihen miksi olen tehnyt ohjelman vain kerran viikossa; tulen niin kipeäksi muutamaksi päiväksi että annan lihasten suosiolla levätä ja palautua ennen seuraavaa kertaa. Minusta vaan tuntuu että lihakseni ovat vieläkin liian heikot sillä en koe vahvistuvani tarpeeksi nopeasti kun en vieläkään jaksa tehdä toistoja putkeen suurimmasta osasta liikkeitä joissa toistomäärä on 100. Ehkä jos rupeaisin harjoittelemaan 2-3 viikossa vahvistuisin nopeammin ja niitä tuloksiakin tulisi nopeammin? Olen 167cm pitkä ja painoa n.58 kg, suht hoikka olen mutta tuota selluliittia ja löysää on kropassa.

    En ole ottanut mittoja, enkä aio ottaakaan. Silmäilen mieluummin peilin kautta että tuleeko tuloksia. Mielestäni ainakin käsivarteni ovat kuukausien aikana tulleet kiinteämmiksi ja vatsa+vyötärö tullut timmimmäksi :) Tuloksia toivoisin etenkin peppuun ja reisiin, niissä sellulliitti jyllää :( Haaveenani on kiinteä, kaunis ja hoikka vartalo ja olen valmis tekemään töitä sen eteen :)
     
  9. prosto Uusi jäsen

    liittynyt:
    06.11.2016
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Garcinia Laihdutuslääke - http://shуtobuу.fi Olen syönyt garcinia cambogia plussaa kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!!!! Oloni on mitä mahtavin :)
     
    Last edited: 23.12.2016
  10. Pink Panther Vierailija

    Muutaman vuoden tauon jälkeen ajattelin tulla kysymään, onko vielä callaajia paikalla? Itselläni jälleen "3 viikossa rantakuntoon" -ohjelma menossa heinäkuun lomaa varten tuon 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa -kirjan avulla ja kyllä tämä on oikeasti tehokkain kiintetytysohjelma, mitä olen koskaan kokeillut. Viikossa kolme harjoituskerta on takana ja olo on todella mainio. :)
     

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti