Hae Anna.fi-sivustolta

Cambridge-kuuri alkoi

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä BlueCat, 21.11.2007.

1. -20kg Vierailija

Mä aloitin tänään tasolla 1. Omena kaneli puuro oli aika pahaa. Spahghetti maistui

2. ja ei kun kuurille Vierailija

Jo vain tämä ketju elää ja voi hyvin. Tässä kun vaikuttaa olevan se hyvä puoli (kauppiaan mielestä), että aina on aloittajia. Juuri kun on saanut kilot pois, ne näköjään tulla tupsahtavat uudelleen jostain nurkasta.

3. CambridgeGirl Vierailija

Aloitan Cambridgekuurin nyt huhtikuun alussa 2017.
    Tulkaa ny mukaan ettei íhan yksin tartte dietata.:)

4. -20kg Vierailija

Kuinka paljon sul on tiputettavaa? Cambridgegirl? Mulla lähteny nyt vajaassa viikossa 4.5kg. Spagetti tökkii. Ensin oli niin hyvää mut nyt ei pysty enää syömään. Aattelin olla ykköstasolla Max 2 vkoa.

5. parsaa Vierailija

Kuinka noin herkullinen ruoka muka tökkii?

Spaghetti Bolognese
    Soijaproteiini (rasvatonsoijajauho, väri:karamelli), esikypsennetty spagetti (vehnä), mauste (tomaattijauhe,soijalesitiiniä, aromiaineita, muunnettu maissitärkkelys, valkosipulijauhe, sokeri, sipuli, yrttejä(oreganoa, salviaa, basilika, meirami, persilja, timjami), paakkuuntumisen estoainetta: piidioksidi, hiivanuutetta,paprika), kalsiumfosfaatti, kaliumkloridi,happo: sitruunahappo, jauhemainen selluloosa,magnesiumoksidi, aromi, makeutusaine: sukraloosi.)

Yhdistelmä vitamiineja ja kivennäisaineita(maltodekstriini, askorbiinihappo, rautametallien fumaraattina, nikotiiniamidi, E-vitamiini asetaatti,sinkkioksidi, Kalsium D-pantotenaatti, mangaanisulfaatti, vitamiini acetate, pyridoksiini hydrochloride,riboflaviini, iamiinihydrokloridia kupari glukonaatti, Kaliumsorbinaatti,kromihappoa kloridi,natriumreagenssia, natriumseleniitti, Foolihappo, c-vitamiini, D-biotiini D3-vitamiini, B12-vitamiini)

Ihan on varmaan reilusti sokeria ja vielä varulta makeutusainettakin.

En olekaan tajunnut, että pitäisi joka ruokaan laittaa sokeria, kun se kerran noin "laihduttaa" tehokkaasti.

Ainahan voit vaihtaa toiseen makeutettuun ruokaan tai vaihtoehtona voisi olla ihan itsetehty ruoka, jossa olisi PALJON kasviksia. Toki se on vaivalloista ja saattaa johtaa ties millaiseen laihtumiseen ja olon kohenemiseen.

Avasin tuon natriumseleniitin.

https://www.applichem.com/fileadmin/datenblaetter/A2776_fi_FI.pdf

Hauskaa luettavaa :D

6. CBbel Vierailija

Täällä yksi aloittanut.
    Takana on nyt 5 vrk dietillä (tänään menossa 6. päivä).

Paino on valmentajan vaa´an lukemasta tippunut jo ties kuinka paljon, mutta menin ekaan tapaamiseen suoraan lounaalta, joten siihen on huono verrata.
    Kotivaa´an mukaan painoa on tippunut tässä 5 vuorokaudessa 3,1 kg

Lähdin laihduttamaan terveyssyistä, kun polviin sattuu ja jalkoihin ja sokeriarvo oli rasituksessa siinä ensimmäisessä esiasteen lukemassa.
    Eli diabetes kolkuttaa oven takana.

Painoa on paljon. yli 120kg, joten syyt laihdutukseen todella löytyy sieltä suunnasta. Muun takia, kuin terveyden, en halua laihduttaa, sillä se on päänupille vähän huono juttu. Siis se tunne, että ei kelpaa sellaisena kuin on.
    Olen siis vuosikymmenet harrastanut itseinhoa, mutten halua enää jatkaa sitä ja paljon siis käynyt asiaa läpi menneinä vuosina, että kelpaan kyllä näin.

Lasten saamisen myötä paino on löytänyt uudet lukemat. Nytkin imetysaikana paino on noussut hurjat 20kg, joten niitä kiloja nyt ensin aletaan pudottaa.
    Toivon, että kesäksi pääsisin alle 110kg.
    Tavoite on alle 100 kg ja siihen painoon voisin sitten jäädä.

Miten muilla on mennyt?

Minä olen nyt ketoosissa ja nälkä on kadonnut. En huomaa edes syödä kaikkia pusseja vaan illalla on joutunut ihan laskea, että on varmasti saanut tarpeeksi.
    Eilen vielä 23 aikaan söin viimeisen, kun olin unohtanut sen.
    Unohdusta lisää, että syön nuo pussit 2 osassa, eli annoksia tulee 6 ja sitä saa olla kyllä kokoajan sheikkaamassa lisää.

Olen aiemminkin ollut tällä dietillä ja minusta tuntuu, ettei sillon mennyt ihan näin "helposti".
    En ole varsinaisesti laittanut mitään tavoitetta muuta kuin, että painoa pois niin pitkään, kun vaan motivaatio riittää. Muuten sain jo painonnousun pysähtymään, mutta voimia ei ole ollut alkaa laihduttamaan. Tämä on siitä hyvä apu, että tällä saa useamman kilon pois nopeasti ja sitä voi sitten jäädä vähä tasailemaan sen jälkeen.

Tsemppiä ihmiset ja kirjoitelkaa kuulumisia!

7. CBbel Vierailija

Niin ja hei! Kiinnostaisiko salainen faceryhmä vertaistueksi?
    Sellainen, jota muut ei näe kuin jäsenet.
    Minä voisin luoda sellasen.
    Jos kiinnostaa, niin mulle vois laittaa sähköpostia osoitteeseen koirani @ gmail . com . Laitan pystyyn ryhmän jos saan seuraa niin olis paikka jossa sitten jauhaa näitä asioita rauhassa :)

Lisäohjeita siis sitten sähköpostissa tarvittaessa, mutta varmaan pitää tehdä niin, että lisää ensin kaveriksi ja sitten lisää ryhmään :) Eli kannattaa linkittää oma faceprofiili tai kertoa nimi ja tuntomerkit millä löytää :)

Ok, ei tähän muuta ..

8. -20kg Vierailija

Facebookissa on ryhmä: camppaajat siä on ihan hyvä meno 3 vkoa takana. Kiloja lähteny 7.7.

Jaa tämä sivu