Hae Anna.fi-sivustolta

candida forte

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä kokeilen, 09.10.2007.

1. kokeilen Vierailija

Ostin hiivan häätöön candida fortea. Ohjeessa neuvotaan ottamaan kolme kappaletta päivässä veden ja aterian kera. Unohdin kysyä ostaessani, että tarkoittaako tuo ohje, että ne kaikki otetaan kerrallaan. Vai otetaanko esimerkiksi yksi aamulla, yksi päivällä ja yksi illalla.

Tietääkö kukaan?

2. nanonano Vierailija

ANNOSTUS JA LISÄOHJEITA
    Candida Forte sisältää kuukauden kuurin. 1 tabletti 2 kertaa päivässä, aamuisin ja iltaisin, mielellään ruokailun yhteydessä. Runsas vedenjuonti on tärkeää. Herkät henkilöt voivat puolittaa annostuksen. Jatkuvasta ummetuksesta kärsivät saavat lisäapua suolihuuhtelusta.

On mahdollista, että lieviä puhdistusoireita kuten ilmavaivoja, iho-oireita, lihas- tai nivelarkuutta voi esiintyä ohjelman alkupuolella. Ne kuuluvat monesti osana elimistön ohimeneviin puhdistusreaktioihin.

Raskaana oleville sekä sydän- ja verisuonilääkitystä käyttäville suosittelemme ottamaan yhteyttä hoitavaan lääkäriin ennen hiivasyndroomahoidon aloittamista.

http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=2364

3. ap. Vierailija

Olen nyt syönyt tuota vajaa kolme viikkoa, kolme kapselia päivässä. Ja koko ajan on gynekologinen hiivatulehdus. Eikös tuon pitäisi poistaa hiivaa eikä tuoda? Olen sisulla jatkanut kuuria, mutta alkaa tuntua omituiselta. Eikä vatsakaan ole pienentynyt - se on hirveän turvonnut, ja se on yksi syy, miksi epäilen hiivan liikakasvua. Toinen syy liialliset tulehdukset.

4. Uskoo ken tahtoo Vierailija

Apteekista saa toimivia hiivarohtoja. Mars sinne. Oikeisiin vaivoihin nämä luontais-ihme-lääkkeet eivät lähellekään aina auta, vaikka mainoksessa sanottaisiin mitä tahansa.

5. ap. Vierailija

Ilman reseptiäkö? Ikävä mennä lääkärille selittelemään tällaista, jos pitää olla resepti.

6. Uskoo ken tahtoo Vierailija

Kyllä saa ilman reseptiä. Hienoimmissa apteekissa löytää itsekin, jos ei tohdi farmaseutilta kysyä.

Ja lääkärit kuulee jatkuvasti paljon kummempaakin, suotta jännität.

7. ap. Vierailija

Ahaa - tarkoitit ilmeisesti gynekologiseen hiivaan tarkoitettuja voiteita ja kapseleita. Tottahan minä niitä olen apteekista ostanut, lukemattoman monta kertaa. Nyt on vain niin, että olen käyttänyt niitä jo joitain vuosia vähintään kerran kuukaudessa, eivätkä apteekin käsituotteet meinaa enää vaikuttaa. Elimistöhän tottuu pikku hiljaa.

Koska ongelma on minulla jatkuva, tarvitsisin jotain sellaista, joka auttaisi pidemmäksikin aikaa. Immuunijärjestelmäni ei ole kunnossa, ja se lienee yksi syy tuohon jatkuvaan hiivaan.

8. vierailija Vierailija

Hei, eikös osa hiivan kukistamista ole myös ruokavalion preppaus ? Oletko jättänyt pois valk.venh.jauhot,sokerin,hunajan ,siirapin ja kaikki jotka nostatetaan hiivalla ??

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri