Canestan Kombi ja outo vuoto hoidon aikana (yöks) ??? (ällövaroitus!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minö

Vieras
Mulla ilmeisesti hiivatulehdus, kun alkuviikko oli ihan sietämätöntä kutinaa alapäässä ja runsasta valkovuotoa, jota seurasi aina tuo kutina. Hain apteekista tuon Canestan Kombi lääkkeen, jonka laitoin tiistai-iltana ja sen jälkeen olen rasvaillut sillä voiteella 3 krt päivässä.

Eilen sitten vuoti pitkin päivää sellaista ällöä kokkareista vuotoa ja tänään aamulla pissalla käydessä vuoto oli vaaleanpunaista ja nyt kun kävin niin oranssia ja kokkareista, yyyyyh! Onkohan tuo nyt enää ihan normaalia. Kellään muulla ollu tällasta Canestan hoidon aikana? Kutina alkoi taas, kun kävin äsken vessassa ja tuli tota oranssia vuotoa.

Se kokkare on sitä hiivamatskua. Mulla ainakin hiiva teki tuon. Väriä en osaa sanoa, oliko se lääke värillistä? Se nimittäin tulee se lääke poiskin sieltä :)

OK, eli kokkare siis kuuluu kaupan päälle :) Se lääke oli mun mielestä valkoinen, joten siksi outo tuo värillinen vuoto.

Jos tää ei ala hellittämään, niin miten nopeasti uskaltaisi ottaa uuden kuurin tai jonkun toisen (eikö ollut joku Gynodaktarin tms.)?

Mä oon käyttänyt noita useamman kuurin eikä koskaan ole mitään värillistä vuotoa tullut. ja jos ei yksi kuuri tehoa niin ei varmaan kannata samaa lääkettä ottaa toista kuuria perään. Mun korvaan toi vuoto kumminkin kuulostaa sen verran erikoiselta että suosittelisin varmistamaan mistä on kyse.

Hei! Mulla oli raskausaikana tuo 3 päivän kuuri, ja sitä valko-punaista kökköä tuli noiden päivien aikana. Se valkoinen on sitä hiivaa + sulanutta emätinpuikkoa ja se punertava ihan vaan verta, joka lähtee ärsyyntyneistä limakalvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä vaan;24680734:
Hei! Mulla oli raskausaikana tuo 3 päivän kuuri, ja sitä valko-punaista kökköä tuli noiden päivien aikana. Se valkoinen on sitä hiivaa + sulanutta emätinpuikkoa ja se punertava ihan vaan verta, joka lähtee ärsyyntyneistä limakalvoista.

OK, enköhän mäkin sitten usko, että on normaalia, kun kaks on jo vakuuttanut ja kokenut samaa :) Outoa, ettei tota kuitenkaan mainita siinä lääkeselosteessa.