Carena free- rattaista, kertokaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me ollaan oltu ihan tyytyväisii, plussaa saa halpa hinta, hyvin toimii, hyvin kulkee, nopea muuttaa vaunusta rattaaksi ja toisinpäin, menee kätevästi auton takakoppaan. :)

miinusta saa ainoastaan huonosti suunniteltu tavarakori

mut siis suosittelen :)
 
Ostin kuopukselle kun olivat kivan väriset... Aika raskaat työntää, tavarakori on onneton, takuun mentyä umpeen jalkatelineestä(?) meni yksi osa rikki eikä varaosia saa. Rattaina ovat surkeat kun selkänojan saa säädettyä vain kolmeen asentoon.
Eipä nuo paljoa maksaneetkaan mutten välttämättä toisia samanmoisia ostaisi.
 
Surkeat suoraan sanoen! Myytiin pois ja ostettiin emmaljungat ja ollaan nyt tyytyväisiä.Mekin ostettiin noi ensin halvan hinnan takia eikä uskottu vaikka kaverit piti niitä huonoina - piti ihan ite kokeilla!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Ostin kuopukselle kun olivat kivan väriset... Aika raskaat työntää, tavarakori on onneton, takuun mentyä umpeen jalkatelineestä(?) meni yksi osa rikki eikä varaosia saa. Rattaina ovat surkeat kun selkänojan saa säädettyä vain kolmeen asentoon.
Eipä nuo paljoa maksaneetkaan mutten välttämättä toisia samanmoisia ostaisi.

ai :)
no mielipiteitä on monia :D
meillä on vielä ehjät vaikka takuu jo menikin :)
aika raskas työntää kyllä mutta meitä ei haittaa, käy urheilusta :)
 

Yhteistyössä