caribia kylpylä turussa, onko niin kiva paikka kuin heidän sivuilta saa käsityksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uimataidottomat taaperoa isommat on siellä aika väliinputoajia. Lasten altaassa on vettä vain parikymmentä senttiä, muualla vähintään 120 cm. Me ollaan vietetty siellä parhaimmillaan varmaan 6 tuntia läträämässä, kun ei ollut mitään aikarajoituksia kesällä.

Vähän se on rähjääntänyt vuosien saatossa ja joskus venäläiset ryhmät valtaavat. Kun siellä on lauma 10-14 vuotiaita ilman aikuisia riehumassa, niin silloin siirtyy mieluummin muualle.

Uima puoli oli todella kiva mut majoitus ihan perseestä. En siis tykännyt ahtaista huoneista. Yleis ilme ehkä hiukan ränsistynyt, mut ainakin aamupala oli ihan loistava. Mut et jos pääasiassa menee uimaan niin sit on tosi jees. :) Ja etenkin varmasti lapsille.

Ollaan useasti oltu ja yövytty. Kiva paikka kaikenikäiselle. Meillä lapset nyt 10v, 4v ja 2v. Viime vuonnakin oltiin, kiva paikka. Nyt tyydytään "vain" Portugaliin vaikka paluumatkaksi tuota miehelle taas ehdotin - ei suostunut :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
http://www.hcresorts.com/tutustumisloma/?ad=tutustu

joo mä näin ton mut en todellakaan aijo mennä mihinkään tutustumishommaan lomallani, mihis mä lapset tunkasen kun oon niiden kanssa yksin siellä. hyvät hinnat kyl olis....

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
On se tuon ikäisille kiva! :) Pienemmille siellä ei niin oikein mitään ole. Noihin liukumäkiinkin kun on ikäraja.

niin muuten... niiden nettisvuilla sanottiin että liukumäkiin on SUOSITUSikä 9v... pääseeköhän meidän 7v niihin? jos ei pääse niin aikas epäreiluahan se on...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
On se tuon ikäisille kiva! :) Pienemmille siellä ei niin oikein mitään ole. Noihin liukumäkiinkin kun on ikäraja.

niin muuten... niiden nettisvuilla sanottiin että liukumäkiin on SUOSITUSikä 9v... pääseeköhän meidän 7v niihin? jos ei pääse niin aikas epäreiluahan se on...

Mun 4 v liukui siellä ihan täysillä...kyllä taatusti teidän 7 v pääsee :)

Yhteistyössä