CARS-AUTOT lehti nro 4

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Niin kun aamulla kuitekii tärinästä ja pelosta huolimatta käytiin pienimmän kanssa kaupassa.

No maidot ja ruuat unohtu ostaa, jugurttia ja sipsejä tuli mukaan :o
Pienin huomas hyllyssä uuden autot lehen!!
Kilju siellä innoissaan ja täysillä kirkkaalla äänellä
"äiti, uut mantti lehti on tullu"

Asiakkaat käänty kattomaan että mikä siellä huutaa :D

Pikku tyttö oli vain niin innoissaan kun uus lehti oli ilmestyny ja saikin sen!!

Niin että tärkeä tiedoitus: Uusin lehti on ilmestyny :D

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja autot-fanin äiti:
Paljon toi lehti maksaa ja onko se sarjis vai millanen? Eikös siin oo joku auto aina mukana vai puhutaanko nyt samasta lehdestä?

5,90e maksaapi.
On sarjiksia, pelejä, tehtäviä ja tulee mukana auto!
Nyt tuli ihana Martti :heart:

Mistä nuita saa? En ole huomannut meidän cittarissa... Puuhavihkoja olen löytänyt, siis lähinnä sellaisia väritys ja tehtäväjuttuja, kiiltävällä pinnalla, A4 kokoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja autot-fanin äiti:
Paljon toi lehti maksaa ja onko se sarjis vai millanen? Eikös siin oo joku auto aina mukana vai puhutaanko nyt samasta lehdestä?

5,90e maksaapi.
On sarjiksia, pelejä, tehtäviä ja tulee mukana auto!
Nyt tuli ihana Martti :heart:

Mistä nuita saa? En ole huomannut meidän cittarissa... Puuhavihkoja olen löytänyt, siis lähinnä sellaisia väritys ja tehtäväjuttuja, kiiltävällä pinnalla, A4 kokoa.

Myö tänää ostettii ihan tosta mein k-marketista, lähikaupasta.
On niitä kyllä täällä ainakin cittarissa ja valintatalossakin olen nuita nähny. Niin ja R-kioskilla ainakin ekan numeron silloin joskus näin!
Muoks: siis tarkkaan ottaen mein pienin näki ärrällä ja valintatalossa ja huus niin kauheesti että auto lehti! Piti mennä kattomaan ja oli se :D

Yhteistyössä