Cdon.comista tilanneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tilaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ollaan tilattu vuosia cdon.comista. Toimitukset on reilun vuoden ollut n. 7vrk, nyt ku jotain palautekyselyyn laitoin vastineeks niin tuli viimeks nopeemmin. Ja klarnan osamaksu homma jos on niin klarna lähettää ite ihan omaa tahtiaan sen kaavakkeen. Jos tavallisesti maksat, niinku ite aina laskulla niin laskuhan on siinä ku tuotteet tulee.

Mielestäni valitsin vain pelkän laskun, en osamaksua. Onkohan sitten tullut virhe tuossa minulla...

[QUOTE="vieras";22620730]Se selviäis ihan oikeesti kun soittaisit sinne laskuttajalle. Ovat varmasti ystävällisiä ja suostuvat pieneen odotteluun.[/QUOTE]

Soitan soitan. Kunhan pääsen tauolle. Jonkun verran negatiivista palautetta olen lukenut ko. nettikaupasta, että tuotteita on odoteltu jopa kuukausia jne. Siksi vähän huolettaa.

[QUOTE="tilaaja";22620743]Mielestäni valitsin vain pelkän laskun, en osamaksua. Onkohan sitten tullut virhe tuossa minulla...[/QUOTE]

Mä luulen, että nykyään uusilla asiakkailla kaikki laskutus menee Klarnan kautta, oli kyse sitten kertamaksusta tai osamaksusta. Kun mun mielestä ne antaa sen osamaksuvaihtoehdon vielä siinäkin vaiheessa, kun oot maksamassa laskua, haluavat oikein tyrkyttää sitä.

Mutta soita sinne laskuttajalle nyt niin ei tarvi täällä jahkailla.

[QUOTE="tilaaja";22620765]Soitan soitan. Kunhan pääsen tauolle. Jonkun verran negatiivista palautetta olen lukenut ko. nettikaupasta, että tuotteita on odoteltu jopa kuukausia jne. Siksi vähän huolettaa.[/QUOTE]

Oon tilannut sieltä tosi monta vuotta, todella paljon. Ja aina ovat tulleet viimeistään siinä reilussa viikossa. Ennen tuli nopeammin, nykyään se viikko on aika yleinen aika. Koskaan ei ole mikään jäänyt roikkumaan pidemmäksi aikaa, ja asiakaspalvelusta on aina selvitetty kaikki ongelmat hienosti.

Kyllä mun mielestä sillon on jo tilaajassa vikaa, jos toistuvasti saisi odotella tuotteita jne. Täytyy olla itsekin aktiivinen, jos jotakin ei kuulu. Ja katsoa myös, mikä on ilmoitettu toimitusajaksi tilausta tehdessä - joissakin import-tuotteissa voi kestää pitkään, mutta se lukee siinä. Tiedän, ettei sinulla ollut näin, kommentoin vain yleisesti.

Olen ollut vuosia asiakkaana. Kerran tuli vuoden kuluttua tilaamisesta tuote, se olikin sellainen, mitä sinne oikeasti tuli vasta silloin vuoden kuluttua.
Aina on toimitukset tulleet perille.

Yhteistyössä