Hae Anna.fi-sivustolta

Cefalu

Viestiketju osiossa 'Italia' , käynnistäjänä Jolanda, 12.01.2014.

1. Jolanda Vierailija

Oletko jo käynyt Cefalussa?
    Haluun maailmanääriin
    Ihastua miehiin vääriin
    Haluan sut vastaamaan
    Ennen kun päädytään toisiimme kiin
    Tiedän että tykkäät matkustella
    Joten kerro minne haluat mennä

Love

2. the King Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen, käynyt siis, Cefalussa. Olin jopa kaksi viikkoa, toukokuulla. Menen joskus uudelleen. Jos menet, valitse Astro Suite hotelli, et pety.
    Ennen kuin menen sinne minne haluan mennä, käyn ensin Garda järvellä, Rivassa, ehkä?
    Paikka minne haluan mennä, paljastuu sinulle vasta sitten, kun olemme matkalla sinne.
    Pus.......

3. James Vierailija

Hejsan! Undrar om man kan hitta ve4rldens be4sta le5t, Aldrig ensam Live fre5n p3 guld 2009 ne5nstans i mp3 format, har ff6r mig att p3guld lade upp den ff6r nenandddilg men kan inte hitta den nu. Hade blivit ve4ldigt glad om den gick att finna!

4. Pirre Vierailija

Tottahan toki sitä on tullut Cefalussakin käytyä, Sisilia on vallan ihana matkakohde, vaikkei monet sitä uskokaan. Cefalun valtteja on sen todella pitkä historia ja asiaankuuluvat nähtävyydet. Kaupunkilla on kuitenkin antia myös nuorelle väelle, koska se on tarpeeksi suuri ja eläväinen. Ostosmahdollisuudetkin ovat mielestäni ihan mukavat.

Käypä lukemassa Cefalusta ja muistakin Sisilian matkakohteista lisää seuraavalta sivulta:

http://sisilia.net/matkakohteet

5. Lelu Vierailija

Olen saamaa mieltä, että Cefalu on hieno paikka mutta mielestäni kaupunki on kuitenkin todella pieni ja ostosmahdollisuudet olemattomat. Paikka on mukavan idyllinen rantalomakohde. Voisin laittaa samalla jakoon tämän videon, jonka löysin aamupäivällä:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri