R
rosamonda
Vieras
Moi! Oon käyttänyt Cerazette-minipillereitä nyt 13 viikkoa. Ensimmäisellä ja toisella liuskalla kuukautiset tulivat ns. liuskan viimeisellä viikolla ja kierto oli 28 päivää. Mutta nyt kolmannen liuskan lopussa kuukautisia ei tullutkaan, vähän ruskeaa vuotoa silloin tällöin. Minkälaisia kokemuksia teillä on, onko normaalia, että kuukautiset loppuvat jo alle 12 vk:n käytön jälkeen? Gyne sanoi että ne loppuvat yleensä, kun on käyttänyt Cerazettea noin kuusi kuukautta.
Alavatsa on myöskin hieman turvonnut, joten ajattelin, että raskaus on mahdollinen. Olen kuitenkin tehnyt kaksi raskaustestiä, kumpikin negaa. Toivon, että en ole raskaana koska elämäntilanteeni ei ole paras mahdollinen tällä hetkellä lapselle. Mitään muita raskausoireita en ole huomannut, vain tuota alavatsan turvotusta. En ole ollut raskaana aikaisemmin. Onko täällä ketään, joka on tullut raskaaksi Cerazettejen aikana? Kannattaako tehdä vielä kolmas testi, jos kuukautisia ei näy?
Alavatsa on myöskin hieman turvonnut, joten ajattelin, että raskaus on mahdollinen. Olen kuitenkin tehnyt kaksi raskaustestiä, kumpikin negaa. Toivon, että en ole raskaana koska elämäntilanteeni ei ole paras mahdollinen tällä hetkellä lapselle. Mitään muita raskausoireita en ole huomannut, vain tuota alavatsan turvotusta. En ole ollut raskaana aikaisemmin. Onko täällä ketään, joka on tullut raskaaksi Cerazettejen aikana? Kannattaako tehdä vielä kolmas testi, jos kuukautisia ei näy?