cerazette inhottava vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensikertalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensikertalainen

Vieras
Onko kukaan ruvennut vuotamaan paljon cerazette merkkisistä minipillereistä? Aloitin nämä pillerit 12päivää sitten(24.3), aloitin kuukautisten viidentenä vuotopäivänä. Ensimmäiset 7 päivää ilman vuotoja ja siitä eteenpäin pientä tiputtelua, lauantaina alkoi runsaampi vuoto, vastaa suurinpiirtein kuukautisia ehkä hitusen verran runsaampaa. Pelästyin vuodon runsautta ja jätin tänään pillerin ottamatta, olis pitäny ottaa 10 aikaan aamulla. Koskahan tää vuoto loppuu/vähenee???

Vuodin vähän reilu 3kk kunnes kyllästyin ja annoin loput pillerit kaverille... nyt hormonikierukka ja vuodon loppumista odotellaan... tosin nyt on vasta päivä 12. vuotopäivä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olikohan viisasta lopettaa vai pitäiskö mun vielä jatkaa?

Mulla cerazettet ja lekuri neuvoi että pitäs se 3kk ainakin kokeilla jotta elimistö ehtii tottua ja näkee sitten jatkuuko vielä ongelmat.
Mulla eka kerran tuli pientä tiputtelua, nyt syön niitä uudestaan eikä mitään vuotoja oo ollu sen koommin kun menkat loppu sillon.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Mulla cerazettet ja lekuri neuvoi että pitäs se 3kk ainakin kokeilla jotta elimistö ehtii tottua ja näkee sitten jatkuuko vielä ongelmat.
Mulla eka kerran tuli pientä tiputtelua, nyt syön niitä uudestaan eikä mitään vuotoja oo ollu sen koommin kun menkat loppu sillon.

mutta tää ei oo mitään tiputtelua vaan kunnon vuotoa... mulla ei edes menkat oo näin runsaat.... onko tämmöne vuoto ees normaalia enää?

Mulla vuoto kesti alkuun melkein pari viikkoa. Sitten parin viikon tauko ja viikon menkat. Sitten muutama välipäivä ja parin päivän tiputtelu. Taas hetki väliä ja kahden viikon menkat. Näin mentiin puoli vuotta, pisin tauko menkoissa oli kolme viikkoa, lyhyin kaksi päivää. Parhaimmillaan menkat kesti putkeen 2,5 viikkoa. Terkkari suosittele odottamaan puolen vuoden käytön yli, kun toisilla tasaantuu hitaammin. No, puolen vuoden jälkeen vuoto loppui kuin seinään. Vuoden elelin ilman menkkoja, olihan se toisaalta ihan kiva, mutta aiheutti vainoharhoja, ja tuntui luonnottomalta. Eikä seksi maistunut samalla tavalla ja mielialat heitteli puolelta toiselle. Onneksi jätin pois.

mutta tää ei oo mitään tiputtelua vaan kunnon vuotoa... mulla ei edes menkat oo näin runsaat.... onko tämmöne vuoto ees normaalia enää?

Paha kyl sanoa. Ehkä se määränny osais sanoa paremmin. Voiha se olla että loppus tuo vuotelu. Mut tietty täytyy aatella oman voinnin mukaan.

Paha kyl sanoa. Ehkä se määränny osais sanoa paremmin. Voiha se olla että loppus tuo vuotelu. Mut tietty täytyy aatella oman voinnin mukaan.

katsoin kyllä parhaaksi lopettaa. sain nämä pillerit jälkitarkastuksessa. menetin aika paljon verta synnytyksessä ja sen takia mulla on nyt vähän normaalia huonompi hb ja en halua ottaa riskiä että se huononee entisestään...

Mulla kesti "alkuvuoto" 5viikkoa!!!!!! Viikko oli väliä ja nyt vuotaa jo toistaviikkoa perse. Alkaa pikkusen palamaan jo käämit ja vitutuskäyrä on niin korkealla että räjähtää!

Todellakin ehkäisevät, kun ei voi edes seksiä harrastaa!!!!!

Minä aloitin juuri kolmatta "läkkärää" Cerazetteja, ensimmäinen kuukausi meni ilman ylimääräisiä vuotoja, toisen kuukauden alusta alkoi niiin että joka toinen viikko kuukautiset, joka toinen ilman vuotoja. Vielä tässä noin 5 päivää aikaa niin sitten ne varmaan taas kuukautiset alkaa! :D

huh 5viikkoa.... en käsitä miten joku jaksaa niin kauan.. mua tympii ja heikottaa jo nyt vaikka oon runsaasti vuotanu vasta 3päivää....

No sanoppa muuta! Mulla itse jälkivuodotkin on kestäneen vain 2 viikkoa, saatika sitten että nyt vuotaa kokoajan. :/

Toukokuussa ajattelin käydä kierukan laittamassa..

mä en kyllä tän jälkeen uskalla kokeilla mitään niinkin "pysyvää" ku kierukkaa... täytyy tässä lääkäriaikaa odotellessa harkita jos nyt vielä kokeilis jotain toisia minipillereitä......

Yhteistyössä