Cerazette kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilleropallero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilleropallero

Vieras
Imetän ja oon nyt syönyt cerazettea viikon pari ja musta tuntuu että toi vauva on tullut paljon levottomammaksi ja itkuisemmaksi. Onko muilla jotain vastaavia kokemuksia?

Näin mäkin olen käsittänyt ettei pitäisi vaikuttaa vauvaan. Mutta tuo on miltei aina ollut hyvän tuulinen, nyt vääntää ja kääntää ja itkeskelee paljon, tarvii yöllä paljon hyssyttely. Siis muuttunut aivan kuin seinään. Ja silloin tää alkoi kun perse alko vuotaan.. noin 7 päivää siitä kun olin pillerit alottanut.

[QUOTE="aapee";24411470]Näin mäkin olen käsittänyt ettei pitäisi vaikuttaa vauvaan. Mutta tuo on miltei aina ollut hyvän tuulinen, nyt vääntää ja kääntää ja itkeskelee paljon, tarvii yöllä paljon hyssyttely. Siis muuttunut aivan kuin seinään. Ja silloin tää alkoi kun perse alko vuotaan.. noin 7 päivää siitä kun olin pillerit alottanut.[/QUOTE]

Vieläkö sulla on menkat menossa?

Mulla vauvat on ainaki syöny huonommin rintaa kuukautisten aikana. Kerran juttelin naapurinrouvan kanssa asiasta ja hän oli omien lastensa kanssa tehny saman havainnon.

Vieläkö sulla on menkat menossa?

Mulla vauvat on ainaki syöny huonommin rintaa kuukautisten aikana. Kerran juttelin naapurinrouvan kanssa asiasta ja hän oli omien lastensa kanssa tehny saman havainnon.
Juu on menossa.. ja vuotaakin paljon enemmän... prkl näitä pillereitä! Joo tosta mä luin että saattaa tissiä hyljeksiä, mutta ei mun mielestä niin oo... tai itseasiassa ku mietin niin viime yönäkin kun syötin niin alkoi ensin itkeskelemään ja jouduin nousemaan ylös imettämään ennen ku huoli tissiä... Mutta on kyllä mielestäni muutenkin kärttyisempi.. ehkä sitten vaikka nälkäinen... ?

Mie en kyllä sitten tiiä mitä se vois olla...

Hampaat?
niitä on aina niin helppo ehdottaa outojen itkujen syyksi.
Joo ne on sitte ne hampaat! ;) Tai d-vitamiini! Ei en mä kyllä oikeasti usko... Mietin kaikki mitä oon suuhunkin laittanut.. ni ei mitään sellasta kyllä. Ottaa vaan nyt päähän ku ei tie että mitä tekis, söiskö pillereitä vai ei, vuotaakin ku seula ja alaselkäkin ihan juntturassa ja ennen ollu kivuttomat vähävuotoiset menkat. Ja mun tuurilla mä nyt vuodan sen muutaman viikon putkeen. Ajattelin että nyt pääsee sen kumittoman seksielämän alottamaan... mut eipä kai.. huoh...

Ei oo kokemusta tollasesta.. Mut minkä ikäinen vauva? Millälailla levoton? Mun vauva tuli rauhattomaks ja itkuiseks n 2kk iässä,myöhemmin selvis että suunnilleen sillon puhjennu maitoallergia. Rauhattomuutta seuras (ja antoi syyn) pikkuhiljaa pahentunut ihottuma. Alussa iho siis oli vaan kuiva,sit alko puhkee ihottumaa joka kutisi.. Siinä selitys vauvan käytökseen..