Cerazette minipillereiden kanssa elävät plussanneet, oireileet jne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tipsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tipsu"

Vieras
Ihanan alkavaa viikkoa kaikille!

Olen nyt surffanut viikon palstoja ja tohtori sivuja lueskellen jne. etsien tietoa näistä pillereistä ja kaikesta siltä väliltä unohtamiseen saakka:D Kyllästyin joten päätin kirjoittaa ja kysyä kokemuksia :)

Eli aloitin 32 päivää sitten (eli yksi laatta mennyt ja toista menee neljättä päivää) Minipillerit sitä ennen syönyt e-pillereitä ja ne eivät sopineet.
Ongelma on lähinnä se että viime laatan loppupuolella unohdin ottaa yhden pillerin ja otin seuraavana sitten kaksi no siinä välissä unohduspäivänä sitten tietenkin ehtinyt touhuamaan mieheni kanssa ja muista päivistä en nyt muista... No nyt ei ole kuulunut kuukautisia (muuten ollut säännöliset ja e-pillerien kanssa 25 kohdalla tullut normisti ja lopetuksen välissä myös kahdet) menkkakipuja vähän ollut kuten nytkin ja rinnat ovat arat koskettaessa, maha turvoksissa, paha olo välillä... ruskeaa vuotoa tullut hieman unohduksen aikoihin en muista oliko jälkeen vai samana päivinä. Nyt taas ruskeaa vutoa hieman? onko muilla vastaavia kokemuksia? Pillereitä en ole ottanut samaan aikaan saattanut olla muina päivinä joskus 1h-5h heittoja :( mutta näissä pitäisi olla 12h.
Olen lukenut että voivat jäädä kuukautiset kokonaan pois mutta kumminkin e-pillerien kanssa tullut normisti jne.. niin mietityttää:o Lisäksi olin juuri viime viikon kipeänä :/ flunssassa...

Voiko siis olla mahdollista että unohdukseni kautta olen saattanut tulla raskaaksi?

Kiitos jo etukäteen teidän tiedoista ja kokemuksista :)

No siis toihan on ihan normaalia minipillereillä. Ei välttämättä tule menkkoja ollenkaan tai sitten vuotaa ihan millon sattuu. Ja vuoto voi olla runsasta tai niukkaa. Aika hankala sanoa näin yhen laatan jälkeen. Voithan sä testin varalta tehä, mut mä sanosin, että noin se menee.

Yhteistyössä