Cerazette-pillereiden lopetus ja menkat

Arkadian Ulla

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
4 346
0
36
Eli kuinka pian pillereiden jälkeen on tulleet normaalit kuukautiset? ja onko teillä ollut jo pillereiden aikaan normaalikierto vai ei? Meni hermot ja pillerit lentää laatan päätyttyä roskikseen, aluksi kaikki ok, kun imetys piti menkat poissa, sitten kun menkat alkoi, niin olenkin vuotanut jatkuvalla syötöllä pientä tuhrua, kolmet normaalit menkat tullut, ekojen väli ok, seuraava kierto 14 pvää, ja sen jäkeen ei ole kunnon menkkoja taas näkynyt, mutta koko ajan tuhruttaa...

Mä ehdin syödä kokonaista kolme kuukautta cerazetteja... ekat kaks kk vuosin koko ajan. Sit vuoto loppui ja seuraavaks tuli ihan normaalit menka, mutta sitten iski myös yhdistelmäpilleriajoilta tuttu itkupotkuraivari. Pillerit jäi siihen paikkaan. Menkat on cerazettejen lopetuksen jälkeen tullut ihan normaalisti melko säännöllisen kierron kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä ehdin syödä kokonaista kolme kuukautta cerazetteja... ekat kaks kk vuosin koko ajan. Sit vuoto loppui ja seuraavaks tuli ihan normaalit menka, mutta sitten iski myös yhdistelmäpilleriajoilta tuttu itkupotkuraivari. Pillerit jäi siihen paikkaan. Menkat on cerazettejen lopetuksen jälkeen tullut ihan normaalisti melko säännöllisen kierron kanssa

Alkoiko ne pian lopettamisen jälkeen, vai menikö kuinka pitkä aika?

Olen syönyt cerazetteä kolmisen vuotta. toimi 2 1/2 vuotta aivan loistavasti: kolmisen kertaa vuodessa menkat, pienet, ei mitään kipuja. Joulusta asti kierto ihan sekaisin, menkat vähän väliä. Gyne neuvoi jättämään pillerit pois kolmeksi kuukaudeksi, jotta kierto tasoittuisi. Lopetin pillerit kolmisen viikkoa sitten. Menkkoja ei vieläkään kuulu. Aluksi rinnat ihan järkyttävän kipeät, peiton reunan osuminen nänneihin sattui jumalattomasti :) Nyt, kun lopettamisesta on noin 3 vkoa, ei rinnat enää hirveämmin aristele, mutta menkkoja odottelen. Kuinka pian teillä muilla nimenomaan cerazetteä syövillä meni, että alkoi menkat?

syksyllä tulee vuosi kun oon näitä popsinu, ihan hyvin on menny. kaks kertaa vissiin tullu tuhruvuotoa mikä ei juurikaa oo häirinny. empä taida näistä luopua jos ei mitää kauhistuttavaa ilmene jatkossa.. tuosta lopettamisesta en tiedä, menisköhän kierto normaalisti?

Kun alotin pillerit tammikuussa, oli ihan pientä tiputtelua ja menkkojen aikaan riitti pikkuhousunsuoja. Nyt ei oo mitään vuotoa ollu huhtikuun jälkeen..Välillä vaan mietityttää josko ovatkin pettäneet..mieluummin ei kumminkaan vielä, poika vasta 6½kk..

Yhteistyössä