M mh-74 Uusi jäsen 19.09.2005 9 0 1 29.09.2005 #1 osaisko joku sanoa haittaako, kun olen syönyt pari pilleriä vahingossa väärään suuntaan? neuvolaan vain 1/2h soittoaika,ei pääse läpi!
osaisko joku sanoa haittaako, kun olen syönyt pari pilleriä vahingossa väärään suuntaan? neuvolaan vain 1/2h soittoaika,ei pääse läpi!
L Lempitossu Vieras 29.09.2005 #2 Ei sillä ole haittaa. Pillerit voi syödä missä järjestyksessä tahansa, kun vain muistaa ottaa sen joka päivä suunnilleen samaan aikaan.
Ei sillä ole haittaa. Pillerit voi syödä missä järjestyksessä tahansa, kun vain muistaa ottaa sen joka päivä suunnilleen samaan aikaan.
N nunnunnu Vieras 01.10.2005 #3 mulle sanoi gyne ettei ole enää niin tarkkaa se, että ottaa samaan aikaan. kun ennen on sanottu et muutaman tunnin heitto maksimissaan saa olla ni nyt sais olla sit pidempi..olen silti ottanu samoihin aikoihin..
mulle sanoi gyne ettei ole enää niin tarkkaa se, että ottaa samaan aikaan. kun ennen on sanottu et muutaman tunnin heitto maksimissaan saa olla ni nyt sais olla sit pidempi..olen silti ottanu samoihin aikoihin..