Cerazetteista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vier
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vier

Vieras
...jos ne lopettaa kesken viikon syömisen jälkeen, tuleeko jotain haittavaikutuksia? Voiko tulla helpommin raskaaksi jos ei ehkäise mitenkään? Kun se keltarauhashormonia, ja eikös sitä käytetä lapsettomuusjutuissa... Anteeks jos kysymys on täysin tyhmä mutta tosissaan kysyn..

Ei helpota raskaaksi tulemista, pikemminkin päin vastoin, koska jo viikon syöminen saattaa sekoittaa normaalikierron. Keltarauhashormonia käytetään lapsettomuushoidoissa tukemaan keltarauhasen toimintaa, eli vasta hedelmöittymisen jälkeen.

Huh, niin oon kuullutkin että joillain tulee enemmän tai vähemmän verta pitkään... Mulla menkat loppu ihan ajallaan. Tuntui vaan että tulin ihan raivohulluksi, enemmän vielä kun normaalisti.. ;-) Saas nähä sit milloin kierto normalisoituu..toiv ei ihan sekaisin mennyt, vaikken menkoista nautikaan...

Minulla oli ilman pillereitä järkyttävät menkkakivut - imetyksen lopulla kivut uusiutuivat ja sainkin hoidoksi Cerazetten. Nyt olen ollut ilman kipuja (ja vuotoa) jo vuosia. Mielialaan eivät ole vaikuttaneet lainkaan, joten puolestani voin kyllä suositella!

Yhteistyössä