Hae Anna.fi-sivustolta

Champix

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Terrielli, 03.04.2007.

1. marianna12 Vierailija

Talvi meni hienosti polttamatta, syksyllä vain aloituspakkauksen verran lääkettä. Luulin olevani kuivilla, kun lähdin "kaukomaille" kolmen viikon lomalle. Kuumus kai sekoitti pään, ja yksi sikari piti maistaa, seuraava iltana toinen, nyt kotiuduttu ja viikko aikamoista himoa asiaan ollut. Kysynkin olisiko kellään jäänyt Champixsia käyttämättä, joka voisi myydä loput, niin pääsisin palamaan taas ruotuun helpommin, kun vaan nuo sauhut on mielessä päivittäin. Olisin tosi kiitollinen jos joku voi pikaisesti auttaa, en keksi nyt muuta ja tiesän kokemuksesta että jo pineikin kuuri auttaa joten en viitsisi enää suurta pakkausta apteekista hakea.

2. CRISTA Vierailija

TUOTE ON OK JA AUTTOI N.VIIKOSSA EN KOKENUT MITÄÄN SIVUVAIKUTUSTA,MUT KAIKKIHAN ME OLEMME ERILAISIA IHMISIÄ JA SIIT ON LÄHDETTÄVÄ.

3. gerda Vierailija

Moi!
    Jos vielä tarvetta,voit meilata mulle henttu@gmail.com
    Mulle on jäännyt käyttämättömäksi:)

4. Marjo Vierailija

Kolme ja puoli vuotta savuttomuutta, mutta taas viimeyönä uneksin polttavani. Teki ihan himona mieli polttaa toinen heti ensimmäisen perään, vaikka unessakin vakuuttelin itselleni, että ei ole viisasta.
    Huh. Olipa ihana herätä ja todeta, että unta vain. Lujassa istuu mieliteko.

5. Tumppi Vierailija

Katoppa eilinen (11.9) 45 min. Mieti vierotusta lääkkeillä uudelleen. Tsemppiä.

6. TSA3 Vierailija

Onkohan kellään jäänyt käyttämättä osa champixeista, olisin kiinnostunut ostamaan.
    Vastaa vain tositarkoituksella,Antasi26@gmail.com

7. TSA3 Vierailija

Onkohan kellään jäänyt käyttämättömiä champixseja, voisin ostaa kokeilumielessä.

8. masa... Vierailija

Aloitin lakon 1.1.2010 eli yli kolme ja puoli vuotta,Nyt oikeesti tuntuu että voitettu on ,vaikka joskus tulee hassu tunne ja käsi kaivaa taskua.
    Mukava nähdä ,luettuani ketjua taaksepäin että tuttuja nimiä on vieläkin mukana ja lakko pitänyt .ja uusille tiedoksi että aloitin champiksilla.
    Ja marjollakin lakko pitänyt ,Oonnea sulle.

9. joo Vierailija

sain kesällä kuurin champixia töistä--- aloitin kesällä kuurin ja ajatus ei ollut mukana töuhussa... otin pari päiväää en edes viikkoa a rupesi väsymys tulemaan kun alkoi mennä 2mg päivässä... en pystynyt-... täytyi lopettaa... kuitenki aloitin kuurin uudestaan, koska päiväys menee ja minä haluan lopettaa.... ja vielä noin kallis lääke haettuna.--- aloitin kuurin... ja aloitin sen vain puolikkaalla 1mg tapletilla eli 0,5mg päivässä.. olo on tapletin jälkeen hieman ramaiseva mutta se menee ohi... otan sen aamulla-.-. vaikka sen voisi mielummin ottaa ehkä väsymyksen takia illalla... pelkään kuitenkin että se on sitten vähimmillään se vaikutus hereillä ollessani... siksi otan aamulla.. tosin laskin nyt että tapletit riittää hyvin 2 kk vielä ja tämä on nyt toinen päivä menossa ilman tupakkaa... ihan helppoa on ollut kun tajuaa että se on ollut tapa se tupakan poltto.. ja itse olen aloittanut 20 vuotiaana tylsyyteeni.-- nikotiinia on tullut sitten 4 vuotta vedeltyy... se alkoi baari illoista 18 vuotiaana ja sitten 19-20 vuotiaana aloitin opiskelujen ohella tössyttelemään.. unohdin moneen kertaan röökin kaupasta ostaa ja vitutti hakea sitä... 4 vuotta meni ja parit kerrat lopetin tahdonvoimalla mutta jotenkin aloitin aina uudestaan.-.-. nyt tiedän että se on tapa ja en anna sille enään mahdollisuutta kiduttaa minua... OIKEA ASENNE IHMISET! se on joko tai... polttaa tai ei polta... jos jaudut polttamaan sen yhdenkin niin se on jo tupakalle saavutus.... lääke auttaa siinä mielessä että se ei anna enään mitään 2 päivän jälkeen ainakaan minulle.. se alkoi maistua pelkälle savulle ja pahat jälkimaut tuli suuhun.. sit se päätös vaan et nyt riittää.

10. joo Vierailija

Ne jotka oikeesti vaan pelleilee sen lopettamisen kanssa niin kannattaa sit myydä ne tapletit jollekin toiselle... se on hyvä lääke ja lääkäristä niitä saa... mutta minäkin kun oon pieni ihminen niin ei tarvinnut lisätä ainakaan vielä tuota annosta koska siinä on se väsymys toisena oireena.. en tosin tiedä tuleeko se väsymys tupakan lopetuksesta tai siis "nikotiinin" saamisen loppumisesta.. enemmänkin uskon siihen että nikotiini ei enään vaikuta minuun lääkekuurin aikana.... ei niinkään lääke sitä tee... mutta tärkeää on jatkaa nyt kuuri loppuun saakka ja minimiannostuksella.. tämä 0,5mg riittää hyvin ainakin vielä. jos jaksaa nyt pari viikkoa näin... niin on jo voiton puolella... viime kesänä nimittäin tein sen tahdonvoimalla... nyt täytyy päästä senkin yli.... :)

11. OttoS Vierailija

Viides päivä menossa, kaksi 0,5 mg tabua päivässä. Tupakka maistuu jo pelkästään savulta.
    Nukkuessa on kuin olisi elokuvissa, kylläpä yöllä on kova meno päällä! Muuten tuntuu ihan yes,
    eikä ole tullut paljon polteltua; tupakka ei tunnu muualla kuin keuhkoissa. Tuli poltettua melkein
    50 vuotta, tupakkalakkojen kanssa yhtä rimpuilua. Nicoretten kanssa pärjäsi ilman tupakkaa, mutta ei muuten. Kaikki merkit viittaa nyt siihen, että on paremmat mahdollisuudet onnistua!

12. jep Vierailija

- ja aivan varmasti onnistutkin. Minulla tulee just viisi vuotta ilman tupakkaa ja kaikki kiitos Champixille, ilman sitä en olisi onnistunut. Enkä tarvinnut syödä kuin aloituspakkauksen, se riitti. Poltin montakymmentä vuotta. Olo on nyt ihan toistaluokkaa kuin tupakan aikaan, henki kulkee ja muutenkin paljon energisempi olo. Sinulla on kaikkea hyvää edessä päin...:)

13. henttu Vierailija

Itse lopetin muutama vuosi sitten ja sorruin:( Ostin uudemman kerran champix aloituskuurin ja jatkokuurin kertaheitolla! Jo aloituskuurin aikana lopetin sauhutteluni:) kiitos cahmpix-lääkkeille,todella auttavat:) Koitan houkutella jonkun ystävistäni myös lopettamaa,sillä olo on varsin energinen:)

14. henttu Vierailija

Jos jollain tarvetta jatkokuurista, voi meilata henttu@gmail.com?

15. tapsa54 Vierailija

Itse aloitin Champixin käytön syyskuussa 2007 ja hienosti on mennyt.Tupakkaa ei ole tehnyt mieli,mutta joskus tulee kahvin tai syönnin jälkeen mieleen miten hyvälle se tupakka maistui.Mutta ei se koskaan niin hyvälle maistunut että kannattaisi enään kokeilla.Sen jälkeen on tullut mm. sähkötupakka kun itse lopetin,kaveri houkutteli maistamaan mutta en arvannut riskeerata.Kyllä nyt kun kohta tulee seitsemän vuotta täyteen ilman niin uskon että minun tupakat on poltettu.Painoa on tullut reilu kymmenen kiloa lisää,eikä sitä tunnu saavan pois millään,mutta on se kuitenkin terveellisempää kuin tupakka.Kannustan kyllä niitä jotka TODELLA haluavat lopettaa,eikä mikään ole toiminut,kokeilemaan Champixia,se maksaa saman verran kuin tupakka mutta viimeistään 12viikon päästä voit aloittaa laskea säästöjä ja tuntea kuinka olosi paranee.USKO ITSEESI JA USKALLA ALOITTAA,SE KANNATTAA,JA SE KAIKKI ON ITSESI JA LÄHIMMÄISTESI HYVÄKSI.

16. Anssi Vierailija

Myös minulla erittäin hyvät kokemukset Champixista. Nyt viides kuukaus menossa ilman tupakkaa. Tupakka ei käy edes mielessä joka päivä, joten kait siitä on yli päässy. Tosin uudelleen aloittamisen riski aina on mutta sitä virhettä en meinannu tehä.
    Champix poisti vieroitusoireet lähes kokonaan joten lopettaminen oli todella helppoa ainakin aiempiin lopetus yrityksiin verrattuna. Sivuoireina oli todella oudot, todentuntuiset unet ja ajoittain masennusta / ärtyneisyyttä, jota tosin on ollut aiemminkin tupakoinnin lopettamisen yhteydessä. Joka tapauksessa suosittelen Champixia!

17. Koetus Vierailija

Miten en löydä sivustoa, jolla pitäisi olla Life Rewards tukiohjelma? menee suoraan Pfizerin sivuille...

18. Myrsky Vierailija

tänään ois tarkoitus hakea kuuri. Mukavaa lukea näin paljon onnistumisia. :) .

19. mickey33 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Здравствуйте!
    Однажды я была такая же проблема, но в один прекрасный день я нашел Champix, этот препарат дал мне все, что я нужен, спасибо тем, кто призвал меня, чтобы использовать его http://healthandbeauty-prods.com

20. mickey33 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei!
    Minulla oli kerran sama ongelma, mutta eräänä päivänä löysin CHAMPIX, tämä lääke on antanut minulle kaikki, mitä tarvitaan, kiitos niille, jotka kannustivat minua käyttämään sitä http://healthandbeauty-prods.com

21. Myrsky Vierailija

Nyt ihmetyttää! Päivä 7 menossa ja tähän asti tupakointi on vähentynyt. Aski kestänyt n. 2 päivää, ennen vaan yhden. MUTTA tänään kun otin ensimmäisen isomman tabun, niin on tehnyt mieli tupakkaa enemmän kun minään muuna päivänä. :-o . Meneekö tämä nyt pilalle? :(

22. stumbit? Vierailija

Kuinka paljon on tullut,painoa? Haluan päästä röökistä mutta en kestä mitään 10Kiloo läskiä lisää..

23. savuton tku Vierailija

Hei vaan kaikki, oletteko varma että liika kilot ja turvotus tulee Champixista, itselläni ainakin kakuista, karamellistä ym. jota tekee mieli tupakan sijaan. Aloitin Champix kuurin 5 vk sitten ja ja olen kuitenkin kokeilut pari kertaa polttaa vaikka lopettamispäivä oli jo 2 vk sitten - tosin puolet pikkusikaarista ja huomaten että onkin vain "tottumus" v-tukseen... Vaikeaa silti on viellä mutta psyykkisellä puolella, vieroitusoireita ei ole ollut niin kuin viimeksi kun "lopetin" kylmiltään vuosi sitten. (Olin n. 33 kk ihan pihalla ja ajatellen vain tupakkaa) . Psyykkinen mieliteko on eri asia, kaveri meni ja kaikkea joutuu pohtimaan; mitä tehdä kun odottaa kaupan aukeamista... koiran pissaamista ... pesukoneen linkoamista ym.
    Ja huom. tapletteja saa mysö 28 kpl erissä samaan hintaan kuin isomman pakkauksen. Mutta voiton puolella ja ja 3 viikko menossa, hengitys kulkee ja tosiaan 3 puolen pikkusikaarin verran olen tänä aikana sortunut; ihan kokeillakseni.

24. Marlenes Vierailija

Voit ostaa champix ilman ennalta reseptiä et heidän online-kuuleminen tämä apteekki on lisensoitu Britannian hallitus http://www.europepills.com

25. make Vierailija

Mä aloitin champixin käytön 4 pvä sitten ens viikoll isompaa annostusta

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus