Hae Anna.fi-sivustolta

Champix

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Terrielli, 03.04.2007.

1. vierailija Vierailija

MUlla meni niska ja selkä johonki hermoromahdukseen niinku siinä paketin varoituksessa mainittiin, ei kovin kiva

2. Martin Vierailija

Heips,

Tänään alkoi champix kuuri. Keuhkot ovat viimeaikoina olleet niin kipeät ja henkeä ahdistaa joten oli aika tehdä oikea päätös!
    Vaikka kaksi askia päivässä poltin, niin pystyin 10km juoksemaan ongelmitta mistä olen ollut hyvinkin hämmentynyt välillä, kenties nyt sitten aika maratonille? (y)

Luottavaisin mielin tosiaan ollaan ja usko on kova!
    Tapahan se tosiaan pahin varmasti on. Omaa onnistumista helpottaa roimasti se, että lopetan sopivasti ensi viikolla työt työpaikassa jonka tupakkapaikalla olen vuosien saatossa tuhansia ja tuhansia tupakoita polttanut. Saas nährä miten loppuviikko menee töissä jos sitä nyt heti jo koittaisi vähennellä ja vältellä sitä aiemmin mainittua perhanan tupakkapaikkaa :LOL:.

Päivitellämpä kokemuksia kun projekti on edennyt.

Ainiin, kuukauden aloituspakkaus maksoi 60euroa. Useista paikoista luin, että ihmiset ovat kyseisestä pakkausesta 100e maksaneet. Käsittääkseni lääkärini kirjoitti jonkun ”tuellisen” tjsp reseptin. Ihmetyttää miksi ei kaikille tehdä näin?

3. vierailija Vierailija

Ei kannattasi leikkiä noilla uusilla lääkeyhtiöitten kokeilu-aineilla, tiesmitä psyykelääkkeitä niitä onkaan. Ovat ilmeisesti aiheuttaneet itsemurhia jossain euroopassa.

4. Bagon Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  5. vierailija Vierailija

Hei! Osaako kukaan sanoa mitä champixin 12vk kuuri maksaa?

6. vierailija Vierailija

Hei! Osaako kukaan sanoa mitä champixin 12vk kuuri maksaa?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri