Hae Anna.fi-sivustolta

Chanelin tuoksuja netistä?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä .., 13.01.2010.

1. .. Vierailija

Kertokaa mistä voi tilata Chanelin tuoksuja edullisesti? Strawberrynetin hinta ylittää sen 50€ jonka päälle tulee sitten tullia? Quumissa hinnat olivat vielä viime vuonna alhaalla: n.60€/50ml/edp, mutta nyt hinnat ovat reippaasti nousseet. Ideoita?

2. ......... Vierailija

Chanelin tuoksuja ei saa netistä merkittävästi halvemmalla. Kannattaa odotella esim. Sokoksen asiakasomistajapäiviä, Stockan kauneuspäiviä tms. joissa saa usein yhdestä tuotteesta alennuksen. Oletko tietoinen, että Chanelilla on monesta tuoksusta olemassa edullisempi hiustuoksu (hair mist), joka on mielestäni samanlainen kuin edt.

3. Totta! Vierailija

Esim. Chanelin tuoksuöljyt on parempia mitä ne itse eau de parfumet ja toilettet.

Ne on "moniulotteisemman" tuoksuisia ja pehmeämpiä ei-mummomaisia, ja pysyvät kauemmin iholla ja lisäksi edullisempia ja pitkäkestoisempia mitä muut :)

4. ................... Vierailija

Mistä olet löytänyt Chanelin tuoksuöljyjä?

5. Tuoksuöljyistä Vierailija

Hgin keskustan Stokkalla on ainakin ollut.

6. Lumitähti. Vierailija

Ja sitten topikin asiaan: onko nuo Chanelin tuoksuöljyt tehty johonkin alkoholipohjaan? Minulla parfyymeissä se ongelma, että iho reagoi tuohon alkoholiin ja muuttaa tuoksua iholla. Tuo öljy voisi säilyä iholla puhtaana, jos ei ole alkoholipohjainen.

[viestiä moderoitu]

Lasted edited by : 21.01.2010
  7. ap. Vierailija

Jassoo, jos kenelläkään ei ole lisättävää siihen mistä Chanelia saa edullisesti, lopetetaan tämä ketju tähän.

8. mummohajusteet Vierailija

Sopii hyvin. Mummohajusteet ei ole edes kovin kiinnostava aihe. Koipallojen hajun peittoon Chanelit on ihan ok, mutta alle eläkeikäisiin ei oikein iske.

9. Tästä Vierailija

on laajaakin tutkimustietoa?? ;)

10. Plaza-tiimi Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen poistellut nyt riitaviestejä jotka eivät kuuluneet alkuperäiseen asiaan.

11. Minun kokemuksia Vierailija

Kiitos. Luksusmerkki ja klassikko Chanel taitaa herätellä negatiivisia tunteita ;D

Minun mielestä Chanelin Coco, Chanel 5 ja Allure ovat aikuisen 50+ naisen tuoksuja, Mademoiselle ja Allure Sensuelle haiskahtavat moottoriöljyn ja kompostin sekoitukselta (miesten kommentteja nämä mm), sekä Cristalle ihan miesten colognelta.
    Parhaat ovat Chance ja Chanel 19, nuorekkaita, naisellisia mutta raikkaita ja sellaisia että erottuvat kaikista muista tuoksuista uniikilla koostumuksillaan eivätkä ole "ummehtuneen" oloisia kuten nuo muut.

Chancella taisi olla sellainen tuoksuöljy joka pysyy iholla piiiiiitkään ja muuttuu vaan paremmaksi koko ajan eli ei haihdu olemattomaksi. Ystävätär osti joltain lentokentältä tätä.

Kannattaa varoa netissä myytäviä feikkejä tuoksuja. Chanelin tuotteita kun ei vissiin saa virallisesti myydä netissä minkään nettikaupan kautta, kuten ei heidän muitakaan tuotteita eli esim. aurinkolaseja.

12. Minun kokemuksia Vierailija

=Chance-tuoksusarjassa, siis piti sanomani

13. pitääpä kokeilla Vierailija

Kiitos kun selvensit näitä nykyisiä tuoksuja. Mä en ole kymmeneen vuoteen (ainakaan) löytänyt yhtään kivaa Chanelin tuoksua, eli hyvä tietää, että jotakin uutta on sentään tehty.

14. pikkuhukka__ Vierailija

Coco Mademoisellesta: tuoksut käyttäytyvät niin eri tavalla eri ihmisten iholla. Jonkun iholla Coco Mademoiselle voi haista kompostilta ja toisen iholla aivan taivaalliselta :) Joten kannattaa siis testata! CM on kuitenkin Chancen ohella niitä nuorekkaimpia (mielestäni parhaimpia) tuoksuja.

15. ap. Vierailija

Minä myös komppaan tuota coco mademoisellea. :) Todella kestävä tuoksu. Ja iholla ollessaan paranee koko ajan.

16. Anniiina Vierailija

Minä taas en pysty olemaan samassa huoneessa henkilön kanssa joka on suihkuttanut Coco Mademoisellea iholleen, saan kamalan päänsärky- ja hengenahdistuskohtauksen vaikken kärsi edes migreenistä tai astmasta. Jouduin kerran mennä terveyskeskukseen hakemaan migreenipotilaille tarkoitetun piikin kun oireet olivat niin rankat, eli suoraan sinne vaan eräästä seminaarista.

Aina kun olen hienotunteisesti yrittänyt kysellä että mikä tuoksu samoissa tiloissa olevalla henkilöllä on niin aina sama vastaus (vaikka olen jo arvannut sen etukäteen mutta olen halunnut varmistaa) eli Coco Mademoiselle ja useimmiten tainnut olla se väkevämpi Eau de parfume-vaihtoehto. Eräs toinen kamalan olon aiheuttaja oli joku Diorin tuoksu, jonka nimeä en muista enkä tiedä tehdäänkö sitä enää koska ei ole tullut missään vastaan viime vuosina.

En tiedä mitä tekisin jos joku työkavereista alkaisi käyttämään Coco Mademoisellea! Pelkkä ajatus kauhistuttaa!

PS. Toivottavasti nämä edellämainitut naiset eivät ole oikeasti kuvitelleet että se tuoksu olisi jotenkin erityisen hyvä kun olen sitä heiltä kysynyt?!! :-(

17. järkyt tuoksut Vierailija

^ Olisiko Diorin "kauhutuoksu" ollut Poison? Se sai mut melkein hengiltä. Mieletön hajupommi, joka saa silmät vuotamaan ja tajun kankaalle.

Toinen, josta taas tuoksuna pidän, on Valentinon Rock'n'Rose, mutta hengitystiet salpaantuu. Menin höperö ostamaan sen ennenkuin tajusin, että tästä ei hyvää seuraa...

18. oikeesti hei! Vierailija

coco mademoiselle haisee oikeasti ihan sellaiselta kuin joku pissis olisi oksentanut makeaa fresita-mansikkakuoharia!

19. ulko.suom. Vierailija

Sama kokemus. Kokeilin kerran jossain tax freessä ranteeseen aika tuiman tujauksen suhauttamalla ja kohta alkoi jotenkin ottaa henkeen. Hyvä tuoksu minustakin, mutta ottaa henkeen. Ja minä en ole astmaatikko.

20. Olipas lystikäs ja oikeasti täysin selkokielinen kuvaus!!!!!! Nauroin vedet silmissä.

21. Lumitähti. Vierailija

Ainakin 80-luvulla tämä oli kova sana. Keski-ikäiset, hienommat rouvashenkilöt suihkutti kai koko pullollisen kerralla ja niiden jälkeen jäi sadan metrin Poison-tuoksuvana. Muistan kun muutin ekaan omaan asuntooni ja samassa rapussa asui ladylike rouva. Tiesi aina koska hän oli ollut liikenteessä kun hississä tuoksui Poison tuntikausia niin, että vedet tirisi silmissä. :)

22. poisonista Vierailija

Ei Poison tarvinnut kuin puoli suihkausta, ja jo se riitti tappamaan talossa ja puutarhassa :)

23. carrie Vierailija

:D

Testasin ranteeseen Poisonia ekan kerran Hesan Sokoksen kosmetiikkaosastolla, jossa olin tappamassa aikaa ennen 4 t bussimatkaa maalle. Voin huonosti koko bussimatkan, se löyhkä ei haihtunut minnekään :/
    Oikeasti, mikään toinen tuoksu ei ole saanut minua voimaan noin pahoin.
    Tämä tapahtui 80-luvulla ja muistan sen vielä.
    Chanelin tuoksuista ei ole vastaavaa kokemusta.

24. Ihmisenkaatohajut! Vierailija

Chanelin tuoksut (paitsi No19 ja No22)on oikeasti epämoderneja kaikessa suhteessa, ne sopii paremmin 70- ja 80-luvuille, jonne kuuluvat ainakin minun mielestä mm. Poison, Opium, YSL Paris, Byzance, Loulou, Giogio Beverly Hills, Beverly Hills Red, Boucheron, Red Door, Eternity ja Charlie. Aikansa eläneitä kasareita.

90-luvulla tuli lisää tappavia hajupommeja; Angel, Jean Paul Gaultier, Bvlgari, Joop!, Poeme, Tresor ja Samsara. Nekin saisi suosiolla vaan jäädä sinne ysärille ilmaa saastuttamaan.

Sitten on niitä klassisen ikivihreitä tuoksuja jotka eivät koskaan ole epämodernin vanhahtavia ja kuluneita missään olosuhteissa, kuten esimerkiksi Anais Anais, Beautiful, Paloma Picasso, Shalimar, Nahema, Jicky, Blue Grass, Fracas, YSL Y, L'Air du Temps, Bal à Versailles, 24 Faubourg, Lancome Ô, L'Interdit ja Acqua di Gio. Nämä on oikeasti mielenkiintoisia koska harva tunnistaa niitä ohikulkevilla naisilla ja siksi jäävät miettimään ja pohtimaan kyseistä tuoksua, kun taas joku Angel, Gaultier tai Escadan kausituoksut on niitä jotka tunnistaa aivan kaikki kun sellainen tulee vastaan ja siksi ne alkavat pikkuhiljaa etomaan.

25. Ihmisenkaatohajut! Vierailija

Eli muutama Chaneli ei välttämättä ole 80-90-lukujen tuotoksia mutta silti HAISEVAT sellaisille :)

Lisäisin vielä tuohon 90-luvun kauhulistaan Organzan. Se haju tuo elävästi mieleen erään entisen työkaverin joka suihkutti sitä aina puoli pulloa niskaansa kun tuli röökipaussilta! Oli aikamoinen hajumuuri astuessaan sisään.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri