Hae Anna.fi-sivustolta

Cheapsmells.com:ista tilaaminen ei onnistu

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä electronilla tilaaja, 08.07.2009.

1. Miten olette saaneet tilauksen loppuun cheapsmelissä? Maksukohdassa sivusto kysyy luottokortinhaltijan kadunnimea/talonnumeroa jne.

No laittoipa noihin kenttiin mitä hyvänsä, ei mene läpi. Miten olette ilmoittaneet osoitteenne numerot ja kirjaimet, että tilaus löytää oikeaan paikkaan ja ylipäätään onnistuu!

2. lskslj Vierailija

Eihän osoitetiedot luottokorttiin liity mitenkään? Olen tilannut visalla onnistuneesti. onhan sun electron sellainen, että nettiostot on sallittu?

3. shoppailuaddiktio Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla tämä sama ongelma josta olin muutama päivä sitten tehnyt keskustelun (et ilmeisesti käyttänyt hakua..) mutta kuitenkin.

Itse käytän Electronia (nettiosto-ominaisuus) ja kaikissa muissa paikoissa on onnistunut tilaukset (ASOS, lookfantastic, feelunique) paitsi täällä ja HqHairissa. En ymmärrä mikä mättää, vaikka tosiaan kirjoitti osoitetiedot miten päin tahansa niin hylkäsi. Yhteistä näillä kahdella epäonnistumisfirmalla on se että molemmissa mentiin oman pankin sivuille hyväksymään maksu ja tätä ei ole noissa kolmessa paikassa joista olen onnistunut tilaamaan.

4. Minä olen myös tilannut onnistuneesti tosi monista muista verkkokaupoista samaisella kortilla. En ymmärrä miksi tuo kyselee jotain kortinhaltijan osoitetietoja ja niitä ei voi mitenkäänpäin laittaa. Toimii ilmeisesti vaan johonkin englannin postijärjestelmään?

5. Kortissa vika... Vierailija

Visalla toimii kyllä ihan hyvin, eli vika on ilmeisesti ihan niissä electronin ominaisuuksissa. Kannattaisi varmaan kysyä pankista, miksi ei toimi...

6. shoppailuaddiktio Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei kai niissä Electronin ominaisuuksissa voi olla muuta vikaa kuin se jos sitä ei ole liittänyt nettiostoihin? Ainakaan minä en muuta keksi mikä siinä voisi mättää.

7. Käykää verkkopankeissanne liittämässä niihin Teini-Visoihinne (Electroneihinne siis, hehe) nettiostosominaisuus kohdasta "Kortit".

8. pölkkypää.. Vierailija

Ei saa haukkua visa electronia. Mulla se on käytössä tavallisen visan lisäksi. Sehän on paljon turvallisempi kuin visa, koska jos joku vaikka nappaisi kortin tiedot, ei sieltä voi veloittaa yli saldon!

9. Jaydeh Vierailija

No saahan oikeisiinkin luottokortteihin asetettua rajat nostoille tai ostoille!
    Minulla on ainakin itsellä rajat omaan Platinum Amexiin, Visa Goldiin ja Mastercard Goldiin

Toi TEINI-Visa on muuten tosi hauska nimitys sille Elektronille :D:D:D:D:D
    Minulla ei ole koskaan ollut sellaista, sain ensimmäisen luottokorttini vain 16-vuotiaana, toisaalta se oli isän Visa Goldin rinnakkaiskortti mutta kyllä sitä kultakimalteista korttia kaverit kovasti kadehti, kun monilla ei ollut vielä edes omaa automaattikorttia tuolloin :D

10. shoppailuaddiktio Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Keskustelun otsikkohan ei ollut "mitä mieltä olet Visa Electronista" että jos pysyttäisiin asiassa. ;) Ja Jaydeh (vierailija), taidat itse vielä olla keskenkasvuinen kirjoituksestasi päätellen että sinuna en edes puhuisi "teini-Visasta". Monella 5kymppisellä työkaverillakin on Visa Electron että se siitä teineilystä. Mihin minä mitään luottokorttia tarvitsen kun rahaa on sopivasti eikä tarvitse velaksi ostaa. :) Siitähän luottokortissa nimenomaan on kyse; OSTETAAN VELAKSI ja maksetaan korkoa. Terveisin työssäkäyvä aikuinen "teini-Visan" omistaja.

11. Kortissa vika... Vierailija

Korkoa ei tarvitse maksaa jos käyttää luottokorttia vain maksuaikakorttina. Eli maksaa koko laskun pois kun se tulee. Ja daa, siksi juuri luottokortti on parempi, ettei tarvitse ihmetellä kun se electroni ei kaikissa nettikaupoissa toimikaan!

12. Visa, ei electron Vierailija

Jos et maksa koko saldoa pois kerralla, niin varmaan kertyy korkoakin, mutten ole niin persaukinen, etten voisi maksaa pois, ja se kelpaa todellakin vähän joka paikassa, ainakin paremmin kuin Visa Electronit tai muut reaaliaikaiset maksukortit. Itsepähän viimekädessä vastaan ostoistani, ei se ole sun ongelmas käytänkö Visaa vai käteistä. Ja mun 50-kymppiset työkaverit ovat tulleet järkiinsä, ja hankkineet Electronin jälkeen sen oikean Visan, joka todellakin kelpaa maksamiseen ilman murheita.

13. shoppailuaddiktio Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Pointti oli se ettei tämän keskustelun aiheena ollut "Visa Electron puolesta vai vastaan". :p

14. lskjflskj Vierailija

"No saahan oikeisiinkin luottokortteihin asetettua rajat nostoille tai ostoille"

Miksi sellaisen asettaisi? Mä haluan ettei kukaan voi ostaa yli mitä tilillä on eli turvallisuutta. Siirrän electron tilille vain sen verran kun tarvitee. nettiostaminen on turvallista silloin.

tavis visa mulla on lähinnä niitä kauppoja varten missä electron ei käy ja ulkomaan reissuja.

ja ei hyvää päivää, kukaan aikuinen tai normaali ihminen ei kuvittele, että "muut kadehtivat visaani" :D

15. amazon.co.uk Vierailija

Minä olen tilannut amazonin kautta hajuvesiä, jotka tulevat tuolta cheapsmells:stä. Onnistuisikohan ap:n tilaus sitä kautta?

Osoite on todellakin englantilainen ja ei välttämättä hyväksy esim. suomalaista postinumeroa. Oletko johonkin pystynyt jo laittamaan toimitusosoitteen? Jos olet niin silloinhan noihin kenttiin voi keksiä mitä tahansa. Katso cheapsmells-sivuilta heidän osoite niin tiedät minkätyylisiä ne ovat.

16. Jaydeh Vierailija

En todellakaan ole teini, olen 23-vuotias! Itse käytän luottokorttejani mieluummin mitä pankkikorttia koska yksittäisissä pankkikorttiostoksissa on liikaa hankalaa seuraamista kun pitäisi mennä verkkopankkiin eikä aina jaksa, ja kun saan luottokorttilaskun ja -erittelyn kaikesta niin on helpompi katsoa ja verrata sitä kuukauden kuittinippuun (jokaisella eri luottokortilla tätä varten oma muovitaskunsa kuukauden kuiteille) ja samalla maksaa ne joka kuun lopulla pois kokonaan eikä korkoa tule ensimmäisen kuukauden aikana ollenkaan, ja silloin tällöin sujautan ne isoimmat laskut isälleni jonka firman talouspuolen assistentti maksaa ne pois alta jotta itselläni jää rahaa kaikkeen muuhun ihanaan kuten Louis Vuittonin laukkuihin joita rakastan!

Kellään ulkomaisilla kavereillani ei ole mitään Elektroni tai vastaavia "teinikortteja", ehkä nuo Electronit on vaan jotenkin suuri juttu Suomessa?

17. Kiitos vastauksista. Varsinkin suurkiitos siitä, miten sain tietää osalla keskustelijoista olevan monia kimmeltäviä kullansävyisiä luottokortteja, jotka tekevät teistä parempia ja ennenkaikkea rikkaampia ihmisiä, kuin muut!

Kysymyksen aihe oli se miksei electroni toimi, tuolla, kun muissakin kaupoissa toimii ja cheapsmellssissä on vielä visa electron mainittu.

18. mira kaksi Vierailija

Eli ilman isääsi sinulla tuskin olisi luottokelpoisuutta, kun pistät isommat laskut hänen maksettavakseen. Mikä tarve on ihmisellä ylipäätään tulla keskusteluun puhumaan omista luottokorteistaan ja mieltymyksistään ostella isän rahoilla louis vuittonin laukkuja, kun se ei liity mitenkään aiheeseen? Ja sitä jaksetaan toitottaa ja todistella vielä moneen otteeseen :D

19. no tätä mieltä Vierailija

Off topiccia edelleen, mutta 23 -vuotias on todellakin teini jos maksattaa laskunsa isällään - oli ne kortit sitten minkä värisiä tahansa. Taitaa olla niitä isin rinnakkaiskortteja edelleen..... :D
    anteeksi alkuperäinen!

20. kertokaa Vierailija

kertokaapa miten ikä vaikuttaa jos on visa electron? En ole tuollaista ajatellutkaan ja ikääkin on jo 43! sitäpaitsi kun johonkin tottuu kuten minä maksamaan aina käteisellä niin hmm..taidan olla aika outo sitten. En tilaa netistä koskaan ulkomaisilta sivuilta,olen varmaan jo sitä ikäluokkaa.

21. Mitäh?? Vierailija

Olen myös 43, en kyllä electronia käytä vaan tavan visa on harvakseltaan käytössä - ja muuten enimmäkseen käytän sitä ulkomaisista nettikaupoista tilaamiseen nykyisin ;) Niin että ei varmaan ole iästä kiinni tuokaan netistä tilaaminen. Itse haluan käyttää laadukkaita ihonhoitotuotteita ja netistä tilaamalla niitä nyt vaan saa edullisemmin.

22. joo minäkin Vierailija

minä olen 42 ja tilaan TEINIKORTILLA ulkomaisista nettikaupoista myös :D Jos se ei käy, vingutan tavallista visaa. tai master cardia vai mikähän se yksi nyt onkaan.

23. Ei niitä Electron tai Maestro-maksukortteja näy paljon ulkomailla, paitsi joskus näkee kun joku kaivaa sitä Electron-korttia ylpeänä sitä nostaen siinä kassalla ja pistää sen lukijaan ja alkaa puhumaan seuralaiselleen suomea :) Liikkeiden ulko-ovissa on ne Electron ja Maestro-tarrat kuitenkin että käypää valuuttaa ovat.

No ehkä ulkomailla tyrkytetään helpommin normikortteja ihmisille, ja Suomessa ollaan ylivarovaisia ja kytätään suurennuslasin kanssa ihmisten vuosituloja ja pieniäkin maksuhäiriöitä?
    Ruotsissa asuva samanikäinen ja juuri opiskelunsa siellä päättänyt kaverini sai sieltä pankista 2 luottokorttia kerralla eli normaalit Visat ja Mastercardit, kun minä sain pelkän pankkikäteiskortin Suomessa vaikka olin aivan samassa tilanteessa eli opiskelut juuri ohi mutta ei ollut vielä vakiotyöpaikkaa, eli nyt sen pankkikäteiskortin on kai korvanneet juuri nämä edellämainitut Electron ja Maestro?

24. Eli täsmennän vielä: sain siis tuon vaivaisen pankkikortin eli KÄTEISkortin vielä 90-luvun lopulla, tänä päivänä sitä pelkkää pankkikorttia ei kai enää ole?
    Nykyään käytössä on ihan normaali Visa kun näin vanhana on oikea työpaikkakin ;)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri