Hae Anna.fi-sivustolta

chi-suoristus

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä sasu, 28.08.2006.

1. hairqueen Vierailija

Kiharat hiukset on upeat.Suoristus rasittaa ihan turhaan

2. anonyymi Vierailija

mä haluisin suorat hiukset!

3. pox Vierailija

Näyttääkö chi-suoristus hyvältä myös hennommissa hiuksissa? Itselläni on taipuisat ja pörröiset hiukset. ksittäinen hius on ohut, mutta hiuksia kuitenkin määrällisesti paljon. Oletteko kokeneet, että chi käsittely muuttaa hiuksen teksuuria? Moni täällä sanoo, että hiukset menee aluksi pitkin päätä. Mietin, että näyttävätköhän hiukseni sitten entistä ohuemmilta?

Olisi kiva kyllä saada joku toimiva ratkaisu näihin hiuksiin, koska jatkuva suoristaminen tuskastuttaa :( Olen kokeillut vaikka sun mitä kalliita shampoita, hoitiksia, tehohoitoja, koska omat hiukset ovat kuivuneet niin paljon jatkuvasta lämpökäsittelystä. Ilman suoristusrautaa en lähde mihinkään, ja vaikka käytänkin aina lämpösuojaa, niin kyllä se kunto silti on kärsinyt... Jos lyhyen loman saisi tosta suoristamisesta niin olisin tosi tyytyväinen. Varsinkin nyt kesällä olisi ihana ottaa rennommin hiusten suhteen..

Onko Tampereella missään halvempaa chi suoristusta kuin glohairissa? Entäs onkos joensuussa hyviä chi suorsitusta tekeviä kampaamoja?

4. epätoivoinen Vierailija

Olen nyt lukenut aika paljon tuosta chi - suoristuksesta. Olen ajatellut mennä ottamaan sellaisen, koska hiukseni saavat minut hulluksi. Minulla menee 45 min. suoristamiseen, vaikka hiukseni ovat vain vähän yli olkapäiden. Olen aina kateudesta vihreänä ystävilleni, kun nämä voivat olla huoleti aina sateella ja uimassa .. ja nii siis mitä tämä chi - suoristus maksaakaan ? Ja onko Hyvinkää - mäntsälä - Järvenpäässä kampaajia jotka tekevät niitä ? :)

5. aisku:)) Vierailija

No jokatapauksessa, en osaa sanoa menisinkö uudestaan? Voi olla, että joskus menen, voi olla että jätän menemättä. Itse sain hiuksistani kiharan miltein kokonaan pois syömällä 4kpl e-epaa päivässä. Sillä sain oikeastaan aika saman tuloksen, mitä sain chi-käsittelyssä.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kuinka kauan söit niitä e-epa pillereitä? minulla kun on kiharat hiukset ja ei olisi oikeen rahaa mennä tuohon chi- suoristukseen... niin jos ne epat sitten auttaisi;)

6. Bella Vierailija

Suositellen Blue Gold. Turvallinen käyttää koska on luonnollisia kasviuutteita ja
    Voidaan käyttää raskaana oleville naisille ja lapsille.

7. tyytyväinen Vierailija

Pitää nyt kerrankin kertoa nettikeskusteluun oma kokemukseni, jos siitä on jollekin apua. Itse etsin chi-suoristuskokemuksia aiemmin tästä ketjusta. Kävin myös Salon Frisetissä Helsingissä, ja olen huipputyytyväinen lopputulokseen. Mulla on hennot pörröiset hiukset ja valittiin kevyimmät aineet - hiukset suoristuivat yli odotusten. Miksi en aiemmin uskaltanut tätä tehdä - päiväni helpottuivat suuresti!

8. kokeiltu on Vierailija

Chi-suoristusta kokeilleena noin kolme vuotta sitten kolmesti eri paikoissa, voin sanoa että varovainen saa olla. Itselläni on luonnostaan hento vaalea, mutta silti todella kihara hiustyyppi ja olin vakuuttunut, että en koskaan pysty elämään sovussa hiusteni kanssa. Näimpä hankin suoristuksen. Ensimmäisen jälkeen olin aivan haltioissani, kun pystyin kävelemään suoraan sateeseen ja hiuksilleni ei käynyt mitään! Tälläistä en ollut koskaan aiemmin kokenut, vaan tottunut laittamaan kaikenlaisia pipoja/hattuja/sanomalehtiä pääni päälle sateen suojaksi ja toivomaan parasta. Ajattelin, että tämä on paras asia ikinä! Toistin suoristuksen noin puolen vuoden päästä, ja olin edelleen jokseenkin tyytyväinen, joskin ärsyyntynyt kiharasta juurikasvusta. Kolmannen kerran jälkeen huomasin että hiuksia rupesi tippumaan niistä kohdista missä suoristus oli tehty. Viimeisimmän suorituksen tein kylläkin ulkomailla edullisesti ja voi olla, että siellä käytettiin liian vahvoja aineita. Tämän jälkeen olen pysynyt kaukana CHI-suoristuksesta, koska mielummin haluan pitää kiharat hiukset päässä kuin suorana mutta harvahiuksisena.
    Miettikää tarkkaan, ja kokeilkaa kaikkea muuta ennen CHI-suoristusta, mikäli oppisittekin tulemaan toimeen hiustenne kanssa!

9. vierailija Vierailija

Kävin ottamassa silkkisuoristuksen viime elokuussa. Alussa kaikki vaikutti hyvältä, hiukset oli hyväkuntoiset, suorat, niin helpot! Kävi vain suihkussa ja kampasi hiukset, ja ne jäivät suoraksi. Sitten.. hiukset alkoivat katkeilla, ylös jäi kamala sentin sänki, ei meinannut millään pysyä hallinnassa lakalla jne.. menin kampaajalle sanomaan asiasta, eivät suostuneet korvaamaan mitään, väittivät ettei katkeilu johdu suoristuksesta.. Kesti kauan että hiukset alkoivat kasvaa :( Lisäksi, suoristus pysyi vain pari kuukautta.. 250e ihan hukkaan! Luulen että tähän vaikutti se että värjäsin kestovärillä hiuksia suoristuksen jälkeen (kampaaja sanoi ettei se vaikuta suoristukseen, mutta hiukseni kihartui uudelleen) :( en mene kyseiseen paikkaan enää ikinä! Onneksi täällä on muitakin kampaajia

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri