Chrysler Voyager,onko hyvä auto,apua äkkiä!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti82

Vieras
Mies on justiinsa autokaupassa ja hyvin vakavasti harkitsemme v.99 chrysler voyager tila autoa,onko hyvä auto?ja lähinnä että sopiiko vaunut kyytiin??Mitä itse olen noitten autojen takakontteja katsellut niin näyttää ettei sinne sovi juuri mitään..Mies äsken soitti ja sanoi että kyllä ne vaunut jotenkin sinne sopii..ja vaunut on emmaljungan edget joten ei ihan pienet..

en ikinä huolis!! tsiisus, mikä bensajuoppo ja varaosat ihan tolkuttoman kalliita.. kyl sinne rattaat varmaan hyvin sopii ja mikä ettei jos on kukkaro kunnossa ja bensakauppias kaverina..

Meillä on ja oon tykänny. Monta kyytiläistä teillä autoon menee? meillä ei mee kuin kolme sekä koirat ni ollaan otettu tain penkkirivi pois käytöstä, ni on sit tilaakin enemmän. Ihana pitkillä matkoilla ajella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en ikinä huolis!! tsiisus, mikä bensajuoppo ja varaosat ihan tolkuttoman kalliita.. kyl sinne rattaat varmaan hyvin sopii ja mikä ettei jos on kukkaro kunnossa ja bensakauppias kaverina..

Eipä se nyt niin bensajuoppo ole. 9-13 litraa/100:lla...meitin pieni pösö vie saman verran...

Minkä kokoinen moottori ois tuossa autossa AP?

samaa meinasin sanoa ja kaverin autossa oli jos mitäkin vikaa sähköpuolella koko ajan. ikkunat ei toimineet yms ja remontti maksoi maltaita joka kerran- lopulta ne luopui koko koslasta.
kyllähän tuohon autoon täytyy vaunut mahtua! Mut sillä (bensamäärällä) rahalla ostaa toisenlaisenkin vähemmän kuluttavan johon ne mahtuu..

Meillä on enkä pois vaihtais! Paitsi uudempaan ;)
Hyvät tilat matkustaa, ihana ajaa, mahtuu ihmisetn lisäksi myös tavartkin kyytiin... Bensaa vie enemmän kuin joku japsi, mutta esim. Volvolla ei pääse yhtään pienempää kulutukseen. meidän auto on kerran "levinnyt" ja on sentäs vm-99.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

Eipä se nyt niin bensajuoppo ole. 9-13 litraa/100:lla...meitin pieni pösö vie saman verran...

Minkä kokoinen moottori ois tuossa autossa AP?

9-13... just just, ei meidän perheen tuloilla matkustettas tolla minnekään :D nykyiset vie 4-7 sadalla...

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ihan täysiä susia koko vehkeet, no tietysti vaihteitsokorjaajat ja varaosamyyjät tykkää :attn:

Onko sulla monesta kokemusta?
Mulla kahdesta eikä kummassakaan mitään vikaa.

ihan riittävän monesta, olin merkkiliikkeessä töissä ...

Meillä Grand Voyager, TD. Ei vie hirveesti menovettä, on tosi tilava kolmen alle 4-vuotiaan kanssa ja liukuovet ovat erittäin muchos buenot! Tykkään, ei ole ollut ongelmia ko. auton kanssa, on ollut meillä kaksi vuotta ja on vm. 1997.

taitaa vähän riippua siitä miten sitä autoa on pidetty jos ei sitä huolla niin hajoo se mikä auto tahansa. ja tosiaan mulla oli -99 volvo eikä sillä talviajossa päässy alle 9L/100km millää

Meillä kyytiin pitäisi sopia minä,mies ja tällä hetkellä kolme lasta(nelosen la huhtikuun alussa joten kohta neljä lasta)+ vaunut.Ja turvaistuimia aika paljon,esikoisella ja keskimmäisellä on turvavyö istuimet käytössä,kuopuksella britaxin hi way selkä menosuuntaan ja vauvalle tulee luultavasti cracon autobaby(vai millä nimellä se nyt on).

Meillä on -04 vuoden voikkeri eli sitä vanhempaa korimallia eli olikse nyt - 01 kun se vaihtui ei kannata ostaa ..on paljon vikoja niissä.
Meillä on ollut se kohta kaksi vuotta paljon ajettu ei mitään vikaa. Kaksi normihuoltoa ja hyvää öljyä vaan koneseen :D

Yhteistyössä