Olen toipunut vuosi sitten puhjenneesta uupumuksesta johon söin myös pientä annosta (5mg) Cipralexia. Välissä lopetin lääkkeen käytön muutamaksi kuukaudeksi kun olo oli normalisoitunut. Kaamosaikaan elämäntilanteeni oli niin stressaava että osa uupumusoireista palasi ja näin parhaaksi jatkaa lääkettä pienellä annoksella. Nyt olen syönyt cipralexia (5mg) muutaman kuukauden ja stressin synnyttämät masennusoireet ovat edelleen todellisia eivätkä tunnu helpottuvan.
Omalääkäri suositteli lääkkeen nostamista 10mg:n toimintakyvyn elvyttämiseksi/ylläpitämiseksi mutta itse pelkään lääkkeen vaikutusta ja sitä viekö se minut vielä huonompaan jamaan kaikkine sivuoireineen..
Millaisia kokemuksia teillä on cipralexista 10 mg annostuksella masennuksen/uupumusoireiden hoidossa?
Omalääkäri suositteli lääkkeen nostamista 10mg:n toimintakyvyn elvyttämiseksi/ylläpitämiseksi mutta itse pelkään lääkkeen vaikutusta ja sitä viekö se minut vielä huonompaan jamaan kaikkine sivuoireineen..
Millaisia kokemuksia teillä on cipralexista 10 mg annostuksella masennuksen/uupumusoireiden hoidossa?