Hae Anna.fi-sivustolta

CITYKLINIKKA - hyvä palaute!

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä vieras, 28.12.2011.

1. vieras Vierailija

Hei,
    Kävin äskettäin Cityklinikalla kestopigmentoinnin poistossa, hyvä oli että juuri hoitaja teki sen poiston koska palvelu oli todella hyvää ja kiiretöntä. Suosittelen :)

2. jonuli Vierailija

Mielenkiintoista, etsin netistä tästä tietoa ja näiden lisäksi löysin että jos tilaa noiden palveluita netistä voi saada vielä jotain bonustakin Cityklinikka ostohyvitys - Ostohyvitys.fi

3. jutale Vierailija

cityklinikan valohoito on ihan huippu! nyt kun aurinko saan virtaa luonnostaankin, mutta talven yli jaksoin led-valojen voimalla. Kiitos, ensi talvena taas!

4. ................. Vierailija

5. Vihainen!!!!
    22.8.2010 09:15
    -1
    Sulje
    Citykäytävän klinikka
    Mitä huonoja kokemuksia sinulle tuli Citykäytävän klinikasta? Itsekin olen heidän uhrinsa.

VASTAA
    Jaa viesti
    Ilmoita asiaton viesti

?
    22.8.2010 14:55
    0
    Sulje
    Takoitatko Cityklinikkaa?
    Millä tavalla sinulla on huonoja kokemuksia sieltä?
    Olen harkinnut menoa sinne ottamaan täytehoidon huuliin ja hampaiden valkaisuun laserilla.

Miksi huono paikka? Mielestäni hinnat ovat kilpailukykyisiä, mutta miten sitten muuten?

VASTAA
    Jaa viesti
    Ilmoita asiaton viesti

Vaihtoi nimensäkin
    22.8.2010 21:00
    -1
    Sulje
    On huono. Todella huono.

6. vierailija33444 Vierailija

Hyvä että Cityklinikalla osataan! Minulla myös hyviä kokemuksia, tosin toisesta paikasta: www.cinderella.fi

7. vierailija Vierailija

Hei kaikille!

Olen Cityklinikan entinen tiedottaja. Cityklinikan tj Piotr Sikorski irtisanoi minut 29.5. WhatsApp-viestillä. Potkujeni jälkeen olen esittänyt tässä ryhmässä melko kipakkaa kritiikkiä. Kommenttejani on kritisoitu tämän ryhmän sisällä, mikä on ymmärrettävää. Kommentointini näyttäytynee ulkopuoliselle katkeran, potkut saaneen ihmisen kostona.

Irtisanomisaikani päättyi eilen, ja nyt olen vapaa selittämään, miksi olen ollut kriittinen ko. klinikkaa ja koko yritysrypästä (Medipol Oy, City Clinics Group Oy ja Nordic Skin) kohtaan.

Potkujeni syy oli tekemäni tutkintapyyntö. Sikorski sai tietää tekemästäni tutkintapyynnöstä 29.5. Minut irtisanottiin välittömästi.

Ennen tekemääni tutkintapyyntöä yritin aktiivisesti puuttua potilaiden terveyttä ja henkeä vaarantaviin asioihin yritysryppään sisällä. Kun puheeni ei tehonnut, jouduin olemaan yhteydessä viranomaisiin, koska aloin pelätä potilasturvallisuuden ja oman oikeusturvani puolesta.

Luettelen tässä alla ne asiat, jotka minulle työssäni selvisivät ja joihin yritin puuttua:

1. Turun Cityklinikan toiminta. Turun Cityklinikalla on tehty luvanvaraisia toimenpiteitä (esim. lasertoimenpiteet, yläluomileikkaukset, rasvaimut, rasvansiirrot, nauhakohotukset) vuodesta 2015 alkaen.

—> Kaikki luvanvaraiset toimenpiteet on tehty 25.9.2017 saakka ilman lupia, vakuutusta ja toiminnasta vastaavaa lääkäriä. Olen itse markkinoinut luvattomia toimenpiteitä tj. Sikorskin käskystä.

—> 25.9.2017 Valvira myönsi Medipol Oy:lle luvan toimia Turussa. Lupa koski sairaanhoitajan, lääkärin ja erikoislääkärin vastaanottotoimintaa. Lupaa Turun leikkaustoimintaan Valvira ei myöntänyt. Leikkaustoiminta ja leikkausten markkinointi on ollut kuitenkin erittäin aktiivista. Olen itse markkinoinut luvattomia toimenpiteitä tj. Sikorskin käskystä.

2. City Clinics Groupin toiminta. City Clinics Group Oy on toiminut vuodesta 2012 saakka Helsingissä ja vuodesta 2018 saakka Turussa ilman Valviran/Avin lupaa. City Clinics Group on myynyt ja markkinoinut luvanvaraisia toimenpiteitä: plastiikkakirurgiaa sekä yleislääkärin ja sairaanhoitajan vastaanottotoimintaa. Lupaa ei ole, ei myöskään potilasvakuutusta tai toiminnasta vastaavaa lääkäriä. Olen itse markkinoinut luvattomia toimenpiteitä tj. Sikorskin käskystä.

3. Yag Oy Nordic Skin. Tämän yrityksen kohdalla koetin puuttua luvattomien tuotteiden myyntiin ja markkinointiin sekä sopimusrikkeisiin. Yritys myy injektiohoitoihin tuotteita, joita ei ole lupa injisoida ihoon. Yritys myy myös aasialaisia lääkevalmisteita ilman maahantuonti- ja lääkemyyntilupaa. Olen itse markkinoinut luvattomia tuotteita tj. Sikorskin käskystä. Lumina-täyteainetta kieltäydyin mainostamasta, koska asiaan liittyi kansainväliseen kauppalakiin liittyviä vakavia rikkeitä.

Koska olen ollut markkinoimassa laitonta ja luvatonta toimintaa lähes neljän vuoden ajan, koen velvollisuudekseni kertoa yllä mainitut asiat mm. teille tässä ryhmässä. En uskaltanut puuttua näihin asioihin, koska tiesin saavani potkut, jos puutun. Ja näin sitten kävikin.

Tällä hetkellä teen aktiivisesti yhteistyötä viranomaisten kanssa. Valviran lakimies Hanna Linnan mukaan Cityklinikkaan liittyvät epäselvyydet ovat laajoja. Asiat, joista tässä kerron, liittyvät ainoastaan yritysryppään johtoon (toimitusjohtaja, liiketoimintajohtaja, toiminnasta vastaava plastiikkakirurgi).

Paskamyrsky käynnistyköön. [​IMG][​IMG]

8. vierailija Vierailija

Tätä kirjoitusta ei ole tarkoitettu levitettäväksi.
    On kirjoitettu suljetulle foorumille josta EI SAA kopioida mitään ulos.

9. vierailija Vierailija

10. vierailija Vierailija

11. vierailija123 Vierailija

2018 kävijät
    Hei,
    Olen harkinnut tehdä jotain silmänaluspusseillenni ja menossa pian konsultaatioon. Onko kenelläkään kokemuksia Hlesingin toimipisteen ''pienistä'' laaser operaatiosta kyseiselle alueelle?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri