Cityn seksikoulussa opittua:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keski-ikäinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keski-ikäinen nainen

Vieras
Keski-ikäinen nainen, iske nuori mies ja toisin päin
Miehen sukupuolivietti on huipussaan 19-vuotiaana. Naisen 36–38-vuotiaana. Naisen sukupuolivietti lisääntyy 40:ää vuotta lähestyessä, koska raskaaksi tulemisen mahdollisuus vähenee. Myös 20-vuotiaan naisen ja 40-vuotiaan miehen sukupuolivietit vastaavat toisiaan.

Vanhenevien naisten keksimää legendaa. Ei väittämällä ole mitään todellisuuspohjaa. Kyllä halukkuus on naisillakin huipussaan tuossa parinkympin iässä ja häipyy olemattomiin iän myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikäinen mies:
Vanhenevien naisten keksimää legendaa. Ei väittämällä ole mitään todellisuuspohjaa. Kyllä halukkuus on naisillakin huipussaan tuossa parinkympin iässä ja häipyy olemattomiin iän myötä.

Niinhän sinä luulet. Minä +45 naisihmisenä olen kyllä samaa mieltä tuon ap-kirjoittajan kanssa. Oman ikäluokkani miehet eivät enää jaksa, mutta minä jaksan. Siksi huomattavasti nuorempi mies sopii minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikäinen mies:

Voi sua...

Näin +45 naisihmisenä voin sanoa omasta kokemuksestani, että vähän päälle parikymppisillä miehillä on enemmän intoa kuin taitoa. Innoissaan saattaa sitten jäädä nainen kuitenkin tyydyttymättä. Mutta ei hätiä. Pianhan nuori mies on taas vauhdissa.

Siinä 25-30 vuotiaille miehille on sitten jo sitä taitoakin tullut lisää. On siis into ja taitoa, ja mies osaa jo käsitellä naista kunnolla. Yksi tämän ikäluokan mies sanoi minulle, että hän kiihottuu, kun nainen kiihottuu ja huipulle pitää mennä yhdessä. Minä olen samaa mieltä.

Mutta kun ikää karttuu, niin ehkä taitao on, mutta into lopahtaa. Mieleen tulee ne vitsit, mitä voi tehdä lauantaisin puoli yhdeksän ja urheiluruudun välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikäinen nainen:
Miehen sukupuolivietti on huipussaan 19-vuotiaana. Naisen 36-38-vuotiaana. Naisen sukupuolivietti lisääntyy 40:ää vuotta lähestyessä, koska raskaaksi tulemisen mahdollisuus vähenee. Myös 20-vuotiaan naisen ja 40-vuotiaan miehen sukupuolivietit vastaavat toisiaan

Kyllä se mulle käy. 20 vuotias salarakas! Vau!

Miehen sukupuolivietti on huipussaan 19-vuotiaana. Naisen 36–38-vuotiaana. Naisen sukupuolivietti lisääntyy 40:ää vuotta lähestyessä, koska raskaaksi tulemisen mahdollisuus vähenee. Myös 20-vuotiaan naisen ja 40-vuotiaan miehen sukupuolivietit vastaavat toisiaan.

Itse olen nyt 37 ja olen seksuaalisesti aktiivisempi kuin parikymppisenä.Nuorena mua kiinnosti ihan muut asiat,bilettäminen ja tanssiminen,flirttailu oli aina jees mutta paneminen oli totaalisen epäkiinnostavaa.Nykyisin likempänä neljääkymmentä todella nautin seksistä.Uskallan enemmän kokeilla seksissä kaikkea ja saan orgasmeja.Todella upeaa kun ei liioin tarvitse pelätä "paksuksi pamahtamista",kiitos kierukan.henkinen asenne seksiin ja omaan vartaloon,seksuaalisuuteen on rennompi.On lupa nauttia ja uskaltaa nauttia.

Alkuperäinen kirjoittaja -.-:

Itse olen nyt 37 ja olen seksuaalisesti aktiivisempi kuin parikymppisenä.Nuorena mua kiinnosti ihan muut asiat,bilettäminen ja tanssiminen,flirttailu oli aina jees mutta paneminen oli totaalisen epäkiinnostavaa.Nykyisin likempänä neljääkymmentä todella nautin seksistä.Uskallan enemmän kokeilla seksissä kaikkea ja saan orgasmeja.Todella upeaa kun ei liioin tarvitse pelätä "paksuksi pamahtamista",kiitos kierukan.henkinen asenne seksiin ja omaan vartaloon,seksuaalisuuteen on rennompi.On lupa nauttia ja uskaltaa nauttia.

Naisten seksistä nauttiminen on tosiaankin kiinni siitä, miten hyväksyy oman vartalonsa ja sen toiminnot ja millainen seksuaalinen itsetunto naisella yleensäkin on. Joillakin suhde seksiin ja omaan vartaloon on hyvä jo nuorena, joillakin se ei ole sitä koskaan. Vanhemmiten käsitys itsestä voi jopa huonontua, jolloin seksistä ei enää nautitakkaan niinkuin nuorempana. Itse en allekirjoita noita väitteitä seksuaalivietistä, minusta seksuaalivietin heikkeneminen tai vahvistuminen on yksilöllistä, joillakin vietti on suurempi nuorena, joillakin vanhempana, joillakin on kovat halut läpi elämän ja joillakin haluja ei ole oikein missään vaiheessa elämää...

Yhteistyössä