Clear bluen digitaalisen raskaustestin viikkonäytöstä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Linnea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Linnea"

Vieras
Onko täällä tuon testin käyttäjiä? Kuinka nopeasti teillä viikot on noussut? Itsellä näytti clear bluen digi ovistesti hymynaamaa 30.3 ja tuon digi raskaustestin tein 14.4 ja tulos oli "raskaana 1-2".
Nyt 6 päivää edellisen digin jälkeen ajattelin testata joko viikot olisivat muuttuneet "2-3", mutta kun nostin testin pissanäytteestä niin samantien näyttöön tuli "raskaana 3+" !! Eli olisin raskaana 5+ viikolla?! Omien laskujen mukaan nyt olisi menossa 4+4.. Miten noi hormoonit on alle viikossa nousseet noin mahdottomasti? Miksi tuo "2-3" jäi kokonaan välistä??
Tietenkin olen iloinen, mutta vähän kyllä ihmetyttää.. Mitään raskausoireita minulla ei edes ole ja alkuvuoden tuulimuna raskaus kummittelee mielessä :( Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia kyseisestä testistä!

[QUOTE="Linnea";26112772]Älä pelottele! :)[/QUOTE]

Mulla kävi kaksosraskaudessa pari vuotta sitten noin. Eka näytti raskaana 1-2 ja 5 päivän kuluttua raskaana 3+ :) Nyt meillä maailman ihanimmat 1.4v kaksostytöt <3

Meillä ei kyllä suvussa kaksosia ja luulisi että kaksosraskaudessa olisi kamalasti oireita!? Minulla ei oikeastaan mitään.. Voikohan tämä olla merkki jostain pahasta? rypäleraskaudesta tms..?

Yhteistyössä